Gå til innhold

Student bærbar til samboeren

Anbefalte innlegg

Hei! Min samboer trenger ny laptop ettersom den gamle synger på siste verset nå. Skjermen er full av døde piksler, blots, høyttalerne spraker og den tar et halvt semester å starte opp. Hun er lei og trenger ny før eksamen og jeg ble spurt om jeg kunne hjelpe til.

Ettersom det er en stund siden jeg handlet ny maskin selv har jeg ikke overtsikt over markedet sånn på stående fot så jeg tenkte å spørre pent om det er noen her som kan bistå litt?

Kravene hennes er:

Maks 6000 kroner (ettersom hun er på et tight studentbudsjett)

Den må være relativt lett

13" skjerm

Mine forslag er at den bør kunne utbytte 5ghz nettverk, ha nok RAM, helst Haswell kjerne og være av god byggekvalitet. Merke er ikke viktig visstnok.

Håper dere kan hjelpe! Takk :)

Endret av Dahlsveen87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne skal være bra: https://www.komplett.no/lenovo-ideapad-z50-70-156-full-hd/817322#!tab:extra :) Gode specs, inkl 5ghz support internett!

Det jeg vil si om den pcen er god cpu i5 Haswall kjerne 4 generation, god lagringsplass, nok med minne for de mest krevende oppgaver. Denne pcen er vel god oppi mot krevende oppgaver, full hd skjerm etc! Svaret under her går det bedre med at det er ssd disk etc og denne jeg linka til har foruten ssd disk bedre specs ellers også god/bedre specs!

Endret av Heinza7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...