bakrull Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er så sinnsykt lei av brenneren min akkurat nå. Har en 52x/24x/52x som jeg ikke husker merket på (og nei det står ikke noen plass på den). Problemet er at hver bidige gang jeg prøver å brenne en cd, så en eller annen gang uti prosessen får jeg meldingen burning process failed ellerno lignende. Har sikkert kasta bort 10 cd'er for å prøve ut med forskjellige innstilninger, men til ingen nytte. Har CD-rom og brenner på samme IDEkabel, med brenner som master, vet ikke om dette er noe relevant i forhold til mitt problem. Hadde vært evig takknemlig for tisp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Kva brenneprogram bruker du? Og kva CDer? Lenke til kommentar
NuB Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det er ikke tilfeldigvis en Aopen? Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er det CD-copy du holder på med? Da må du sette cd-rommene på hver sin IDE-kabel. Hvis ikke, prøv å sett drevene fra PIO til UDMA. Lenke til kommentar
bakrull Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Bruker nero 6, men har også prøvd 5'er. Skal prøve å sette dem på hver sin ide kabel Lenke til kommentar
bonito Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Brenner du fra harddisk, eller prøver du å kopiere en cd? Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå