Emancipate Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Da får du skaffe deg en hoster som tilbyr spamfilter, da. Lenke til kommentar
Knusse Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Tåkelur, du satte meg på saken. Jeg har funnet en plugin for roundcube https://myroundcube.com/myroundcube-plugins/hmail_spamfilter-plugin Har bedt servetheworld å installere denne. Da kan jeg selv administrere spamfilteret. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hjelper ikke mye da disse spam mailene skifter adresse og domene oftere en jeg skifter sokker Lenke til kommentar
Knusse Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Hjelper ikke mye da disse spam mailene skifter adresse og domene oftere en jeg skifter sokker Så hva gjør man da og det du sier indikerer at spamfilter ikke har hensikt fordi utsender omgår filterne ved å skifte domene?! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Spamfilter har mange funksjoner som virker: - filtrering på serveren som sender(sender en server ut spam blir den svartelistet) - filtrering på innhold(sannsynlighetsberegning basert på meldingshode og innhold) - filtrering på avsenderadresser osv Det er kombinasjonen av disse som gir en e-post en poengsum og over en viss poengsum så er meldingen regnet for å være spam, og stoppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå