runejors Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hei Uansett hva jeg gjør så vil ikke volumet holde seg der jeg vil ha det. synker ned til null umiddelbart. Hva er feil rune Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Har skjedd før. Restartet maskinen og vips så har det fungert de siste 3 årene elns. Ingen anelse om hvordan en slik bugg skjedde. Lenke til kommentar
runejors Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Har byttet driver , restartet x antall ganger og tilbakestilt maskinen noen dager. fortsatt samme problem Lenke til kommentar
fjs Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) USB headset eller "vanlig" headset? Eget lydkort? Har du volum kontroll på f.eks tastatur/headset? Endret 10. oktober 2014 av fjs Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Når jeg tenker meg om, så skjedde det samme med min nå, kastede mobil. Der var det korrosjon i selve 3,5mm jack inngangen som forårsaket at den skrudde ned volumet (eller opp) i visse tilfeller når jeg hadde en enhet tilkoblet 3,5 jack inngangen. Hjelper det å ta ut eventuelt lydutstyr? Hvis ja, skjer det umiddelbart det samme om du plugger utstyret inn igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå