KapteinKaos02 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hvis jeg bytter til en telefon med NanoSim må jeg da bestille nytt kort eller kan jeg tilpasse MicroSim kortet ved å klippe bort den delen jeg ikke trenger? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har lite erfaring med nano-SIM, men vet at disse kortene normalt spesialbestilles, og selv som nye kan de ikke brukes i telefoner med mini eller micro-SIM. I teorien er nano-kortene litt tynnere, men i praksis er dagens SIM-kort ofte tynnere enn de var i gamle dager. I teorien skal man kunne klippe kortene til nano-størrelse, men da klipper man så nært chippen at sjansen for at den skal skades er stor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Dersom det gamle SIM-kortet ikke er helt nytt, bør du bytte uansett. De som er eldre støtter ikke 4G. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Konklusjon: La saksa være, bestill nytt sim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå