Modulation Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Heisann! Er svært usikker på hvilken ski jeg bør gå for ettersom det er svært mange forskjellige merker på markedet. Her kommer litt videre info: Skiene bør minimum være 105 mm på midten ettersom jeg ønsker å pløye en del pudder. Rocker er vel å foretrekke? Selvfølgelig ønsker jeg at skiene også skal fungere greit på litt hardere underlag, i den sammenheng blir nok 140 + på midjen noe ekstremt. Jeg er har kjørt en god del ski og anser meg selv som en dyktig skikjører(nybegynner - viderekommen - ekspert), men kan ikke si at jeg er av den ekstreme typen. Jeg er er en lettvekter(62 kg) og ca 175 cm høy. Er av det mannlige kjønn(mener det anbefales ulike ski for menn og kvinner). Hvilken lengde bør jeg gå for? Hadde 167 før, og det ble for kort. Budsjettet ligger på rundt 4000 kroner. Kommer nok ikke til å gå for brukte ski ettersom utvalget er dårlig i forhold til min høyde. Med denne informasjonen håper jeg noen som har litt peiling kan anbefale et eller flere par ski! Hvis det er noe mer dere lurer på er det bare å mate på! Takker for alle svar! Endret 7. oktober 2014 av Modulation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå