Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Holder på med en, men har "backups"

Anbefalte innlegg

Hva mener du med at jeg er sikkerhetsnettet?

Anonymous poster hash: 0102e...1e4

At han har deg rundt lillefingeren.. :p

Anonymous poster hash: 2640c...dac

Helt riktig :)

Og når det er du som er sikkerhetsnettet så kommer du aldri til å være noe mer enn en backup han faller tilbake på. (det er fram og tilbake med dere og blir aldri noe)

Han er tydeligvis ikke interessert i noe mer med deg, du er bare en backup han kan pule litt på eller annen kontakt når det er nedgangstider. De fleste gutter føler avsky/turnoff når jenta er så needy og usikker når hun kan si noe sånt som dette: "Så derfor har jeg kjørt meg fast i et mønster hvor jeg lever dag for dag og "ser hva som utspinner seg" mellom oss, mens jeg samtidig opprettholder et sikkerhetsnett med alternativer jeg kan falle tilbake på om dette går skeis.."

Ut ifra det du skriver så virker dere like gode begge to :) Karma?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke galt før dere eventuelt er kjærester. Men hadde jeg hatt en (nesten-)kjæreste og hatt inntrykk av at hun holdt på en eller flere reserveløsninger, ville jeg tenkt at hun ikke er villig til å investere så mye i vårt forhold. Og min egen investering ville antakelig vært tilsvarende lav.

Hvis du virkelig er usikker på om det er "greit" å gjøre det, så kan du tenke deg om du syns det er OK at det blir gjort mot deg. Han du holder på med, syns du at det ville vært OK for han å verbalt flørte heftig en med tidligere pulevenn mens dere holdt på?

Man kan også spørre seg hvilken atferd man hadde turt å utvise hvis han hadde stått like i nærheten og sett på.

Lenke til kommentar

Du har ikke noe tro på forholdene?

Kanskje de ikke vil vare før du gir deg selv helt til forholdene og har litt tro på dem. Når du aktivt har backups så føles det ikke som den troen er der.

Jeg hadde ikke likt det om min flørtet og holdt ei på gress for å ha noen dersom det skulle bli slutt, da skulle han søren meg fått benyttet seg av den muligheten fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...