cenenzo Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Screen capture program anbefaler du? Jobber med lab på skolen , og jeg vil begynne å ta opp alt som skjer på dataskjermen. Er det noen programmer som kan gjøre dette som dere anbefaler? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Du kan jo sjekke ut fraps? Regner med at du kan sette lav FPS osv for å lage mindre filer. Du burde iallefall finne et program som har mulighet for gul sirkel rundt musen osv om det er videoer hvor du skal vise noen noe. Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Open Broadcaster Software er gratis, og funker greit til å ta opp hele desktop'en på en skjerm, enkelte vinduer, spill osv. Selv bruker jeg Camtasia til å ta opp fra skjermen når jeg lager instruksjonsvideoer og slikt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Bandicam er det jeg har funnet til nå som tilfredstiller alle mine behov. Ikke noe bugs, play pause på en og samme knapp, ny fil ved hver pause, god komprimering til mp4 som ikke taper mye kvalitet/tar shitload plass (default), Whole screen capture/area capture. Lenke til kommentar
BrentNeger Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hvis du har et GeForce-grafikkort kan du bruke Shadowplay til å recorde. Du merker ikke FPS drop, nesten lossless og greit filstørrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå