jorn_:-D Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 kommer ikke 6230 til å bli en veldig god telefon?? den har jo det meste mmc kort, vga kamera, og den ka ta video snutter. og denhar blåtann, så den har vel egentlig det meste? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Også støtter den MMC-kort..! Det er en viktig funksjon :-) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 viktig nei; den har jo 8mb fra før men bra: ja egentlig en vellykket telefon... liten lett og gode specs.. er det noe jeg har å utsette på den så er det nok skjermen, litt i minste laget... særlig hvis man tar med alle tingene som nesten krever en litt større skjermm... Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 med mp3 spiller er mmc støtte viktig jo... virker som en ålreit mobil... mange kaller den T610/T630 killern, men det er jeg uenig i... den kommer vel ikke før i mars eller no? kommer sikkert til å koste mer enn 4tusen, om jeg kjenner nokia riktig... Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Dette er telefonen jeg har ventet på, må vente litt før jeg får kjøpt den, men dette blir min neste telefon. Bytte ut min Nokia 6100 som jeg har vært veldig fornøyd med. Ikke trengt en eneste softwareoppgradering på den, og har hatt den siden den kom nå. Klarer ikke helt å bytte fra Nokia til Sony-Ericsson gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå