JoseCuervo Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 MISUNNELIG!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Åh, er en smule misunnelig nå. Kos deg, gleder meg til jeg får det om en uke. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Fikk det i posten i dag jeg og. Snart ferdig installert. Dette blir konge. 2 Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Satt inn en bestilling naa! Kanskje jeg for det imorra lets hope so Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Frister å kaste inn en bestilling nå også. Men nå har det seg slik at jeg kjøpte det på US store også.. Kan jo i grunn bare selge den fysiske kopien til kompisen min faktisk. Hva koster det på komplett? 499? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Tiiiiidenes launch trailer! Dette må jo være en av tidenes beste spill pakker en har fått kjøpt gjennom tidene! 3 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Når man blir sittende i menyen for å høre på musikken... får frysninger hver gang. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Oppdatering ute i dag tidlig. Ca 15 gb. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Når man blir sittende i menyen for å høre på musikken... får frysninger hver gang. Enig der. Denne pakken gir utrolig mye for pengene. Liker godt at det kjører i 60fps. Det gir en utrolig fin flyt. Til og med Halo 4 er bra nå Lenke til kommentar
BWP Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Har dere begge bestilt fra komplett? Hvor i landet bor dere om jeg kan spørre? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Jeg tok også til meg å bestille fra komplett i går.. Står forsatt at den er reservert, så jeg gir muligens fredagen til å sende det. Er det bedre å ta brev post kontra å få varen levert på KIWI? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg tok også til meg å bestille fra komplett i går.. Står forsatt at den er reservert, så jeg gir muligens fredagen til å sende det. Er det bedre å ta brev post kontra å få varen levert på KIWI? Brevpost er klart best. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg tok også til meg å bestille fra komplett i går.. Står forsatt at den er reservert, så jeg gir muligens fredagen til å sende det. Er det bedre å ta brev post kontra å få varen levert på KIWI? Brevpost er klart best. Jeg valgte brev uten sporing og det kom til Harstad på en dag så ja. Det er nok det raskeste alternativet. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hmm glad jeg bare kjøper digitale spill denne gang! Hvordan har dere plass til alle eskene med spill? 1 Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Komplett har enda ikke sendt of bestilte igaar dere fikk den ved en feil tror jeg heldige Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hmm glad jeg bare kjøper digitale spill denne gang! Hvordan har dere plass til alle eskene med spill? Fordi vi er kjemperike og har utrolig store hus så samlinger av fysiske spill er ikke et problem. Anyhow, bytter inn/selger disc versjonen neste tirsdag og kjøper det digitalt slik at jeg og junior slipper å krangle om hvem sin tur det er til å spille Halo. Dessuten kan vi jo da spille det sammen til prisen av en. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå