Muggkaare Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Digital Foundry med en Hands-on av MCC: http://www.eurogamer.net/articles/2014-11-02-digital-foundry-hands-on-with-halo-the-master-chief-collection Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Digital Foundry med en Hands-on av MCC: http://www.eurogamer.net/articles/2014-11-02-digital-foundry-hands-on-with-halo-the-master-chief-collection Ikke helt 100% altså, men virker vel å være godt innafor. Hadde ærlig talt ventet minst såpass gitt omfanget på prosjektet. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Dette kan vel ikke stemme? Edit: Etter det Elkjøp gjorde ifjor da de skulle sende ut GTA, så har jeg blitt forsiktig med å håpe for mye. Endret 3. november 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Dette kan vel ikke stemme? Komplett Halo Sendt.jpg Edit: Etter det Elkjøp gjorde ifjor da de skulle sende ut GTA, så har jeg blitt forsiktig med å håpe for mye. Heiv meg rundt å slang inn bestilling. Blir jo ikke sur om de sender det i natt/morgen for å si det sånn. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hadde vært veldig fint om den har blitt sendt. Men noen nettbutikker registrerer en pakke som sendt før de faktisk sender den. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hadde vært veldig fint om den har blitt sendt. Men noen nettbutikker registrerer en pakke som sendt før de faktisk sender den. Hmm, er jo ikke verre enn å slette bestillingen dersom det ikke skjer noe på et par dager. Men hadde vært konge å fått det til helga. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Sant det, vi får krysse fingrene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Ser de har 100+ på lager nå, så godt mulig det stemmer at den er sendt. Nesten sånn at det frister å slette bestillingen min på cdon og slenge inn en på Komplett, men tror ikke jeg gidder. Endret 3. november 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Glemte å si at jeg bestilte fra Komplett. Endret 3. november 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jepp, det var bare jeg som skrev feil Jeg fikk forresten Sunset Overdrive noen dager før release fra Komplett, så det virker som de sender i god tid. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Kjøpte det bare i xbox store jeg. 50 kr mer enn komplett er ikke så ille synes jeg, i tillegg til at nedlastningen startet med en gang. Er vel ikke noe særlig forskjell på hva man får med digital vs fysisk kopi av spillet? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Sikkert ikke, men du får vel ikke spille det før det låses opp da. En fysisk kopi kan man spille når man får den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Spørs om dere får spiller flerspiller, da dere uansett må vente på oppdateringen. Men den bør uansett komme snart. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 IGN rangerer MP-mapsene, de har rangert fra 110-86 nå, og det kommer mer i morgen. http://uk.ign.com/articles/2014/11/03/ranking-every-halo-map-ever-made-110-86 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ingen overraskelse at Halo: Reach og Halo 4 er overrepresentert i bunnen. Men jeg er overrasket over at Cold storage og Sandbox kommer ut så dårlig. Spør du meg, har Halo 3 den mest komplette listen med flerspillerkart noensinne. Uansett spill. Men det er smak og behag. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Blir jo ikke lei meg om dette er tilfellet og det ligger i postkassen i morgen eller torsdag. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Anbefaler alle halofans å følge HaloNorge på facebook. Det skal bli streaming av multiplayer på twitch i morgen Det er også planlagt releaseturnering for de som er interessert i det.https://www.facebook.com/HaloNorge?fref=ts Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Spørs om dere får spiller flerspiller, da dere uansett må vente på oppdateringen. Men den bør uansett komme snart. Sitter heldigvis på en kjapp linje, men ja for de som ikke har det så bør den jo komme snart slik at alle er klar til lanseringsdagen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Samtidig kan vi melde at det muligens ikke blir stream fra flerspillerdelen i Halo: MCC på onsdag allikevel. Den 20GB store patchen som skulle komme i dag er nemlig utsatt, på grunn av problemer med matchmaking-serverne. Vi håper imidlertid at det lar seg løse innen onsdag! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Kjøpte det bare i xbox store jeg. 50 kr mer enn komplett er ikke så ille synes jeg, i tillegg til at nedlastningen startet med en gang. Er vel ikke noe særlig forskjell på hva man får med digital vs fysisk kopi av spillet? Bare et tips for fremtiden, kjøp digitale spill fra den amerikanske storen på XB1. Her er en liten how-to, bare bruk addressen som ligger i første posten: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=722968 Dermed får du kjøpe spill for rundt 404kr sammenlignet med 550-600kr på den norske storen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå