Tor Rasmussen Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg skjønner ikke poegnet med å pre-loade noe som er mer enn 3 uker unna.For alt vi vet, så finner de bugs, patcher og styrer på de neste ukene, så ved release må du likevel downloade mengder av data. Skjønner pre-loading. Bare ikke SÅÅÅ mye før endelig release.Og i pirat-perspektiv er det garrantert folk som klarer å hente ut data, aktivere spillet, og spre det. (Eller "mangler" en viktig del av koden, og den blir først sendt ut nær release?) Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Hvis det er over 50GB med data å laste ned, så er det jo kjempebra at man har ca. en måned før release på å laste det ned. Tidligere = bedre, imo. Er ikke alle som har 100 mbit ned her i landet skjønner du. Så kan det heller komme en patch eller en viktig del av koden nærmere release. Bedre det enn å laste ned hele spillet. Endret 18. oktober 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Sånn sett ikke noe problem med at de lar folk preloade tidlig, er tross alt ganske mange GB det er snakk om her. Sikkert noen det kommer til å ta en halv dag eller mer for å laste ned også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Sony burde ta lærdom av dette, og tilby pre-loading minst 2 mnd. i forveien mtp. serverene deres 2 Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Sony burde ta lærdom av dette, og tilby pre-loading minst 2 mnd. i forveien mtp. serverene deres Kanskje de burde fikse infrastrukturen sin før de i det hele tatt lansere noe nytt? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) See What Halo 3 Looks Like at 1080p/60fps in Halo: The Master Chief Collection – IGN First Dette blir bra! Endret 21. oktober 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Aaaah, det ser nydelig ut. Om akkurat tre uker sitter jeg og spiller Halo 3. Noen som husker hvor lange kampanjene er? Det er fullt mulig å runde samtlige (Legendary) på en helg? Cortana-delen i Halo 3 på Legendary var et sant helvete, husker jeg, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Halo 3 har jeg faktisk ikke spillt igjennom siden det ble lansert, så det er kanskje det spillet jeg ser mest frem til å pløye igjennom nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Den beste kampanjen i mine øyne. Gleder meg for så vidt mest til å spille Halo 4-delen. Halo 1-3 har jeg runda et par ganger + hver, Halo 4 har jeg kun spilt gjennom en gang. Tror nesten jeg blir litt skuffa om jeg ikke rekker å fullføre samtlige på en helg. Burde kanskje starte med Halo: Reach og spille Halo 3: ODST etter Halo 2, for å kjøre den helt ut, men det er vel litt overkill. Lenke til kommentar
TetchyOyvind Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Min plan er å begynne Reach når spillet blir sendt ut fra hvor enn jeg bestiller det, deretter Halo CE > Halo 2 > Halo 3: ODST > Halo 3 > Halo 4 Tar det i et rolig tempo og blir ferdig etter noen uker Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Tror ikke Halo Reach og ODST er inkludert.. Ikke drep meg om jeg tar feil.. Står 4 games. Altså Halo, Halo 2, Halo 3 og 4.. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 http://au.ign.com/articles/2014/10/21/see-what-halo-3-looks-like-at-1080p60fps-in-halo-the-master-chief-collection-ign-first selvom ikke halo 3 får en veldig stor grafisk overhaling syntes jeg det ser bra ut med 60fps og 1080p Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Tror ikke Halo Reach og ODST er inkludert.. Ikke drep meg om jeg tar feil.. Står 4 games. Altså Halo, Halo 2, Halo 3 og 4.. jepp 4 spill, samt beta invite til halo 5 guardians som begynner desember 2014 Lenke til kommentar
TetchyOyvind Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg vet at Reach og ODST ikke følger med, men jeg skal spille gjennom hele serien (av FPS spillene) selv om jeg må koble opp igjen 360-en Lenke til kommentar
TetchyOyvind Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Forresten, er det noen som vet omtrent hvor mye det vil koste å importere denne? Har aldri kjøpt noe fra utlandet, så jeg vet ikke helt hvor mye det blir av toll og sånt. http://www.game.co.uk/en/halo-the-master-chief-collection-limited-edition-only-at-game-304670/?merchname=hubHaloMCC-_-editions-_-HaloMCCLE Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 841,- + porto. FIkk ikke opp den.Men la oss si de tar £8 i porto, så blir sluttprisen 947,- Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Hva er det så spesielt med den edition egentlig? Du får med nightfall serien bare.. Med det gjør man også med pre order edition som jeg kjøpte på Xbox samt noen skulls? Eller er det noe jeg har oversett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Du får med den kartboka som er eksklusiv til Game i England. Inneholder samtlige av flerspillerkartene. Skulle gjerne hatt den selv. Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Bestilte fra game uk også steelbooken var rå, noen erfaringer rundt når man får spillet hvis man bestiller fra England? Lenke til kommentar
TetchyOyvind Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Tror jeg heller kjøper det digitalt, synes det blir litt dyrt for en steelbook og en bok. Jeg kikket litt inne i Xbox Store, der stod det at "Boom skull" var eksklusiv ved forhåndskjøp fram til 12/12/2014, vil det si at den (og muligens de andre skallene) vil bli tilgjengelig for alle da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå