Gå til innhold

Halo: The Master Chief Collection

Ezio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kjipe er at den tar så mye plass.. Har allerede kjøpt en del spill, så får sette meg ned en dag og prøve å bli "ferdig" med spillene så jeg kan slette de. Man kan jo laste de ned igjen senere også så vidt jeg skjønner. Skulle gjerne likt å hatt det som CD. Men ulempen er at jeg må vente til den 14th, når man kan spille allerede 11th i USA.

Kjøp fra Hong Kong store så kan du begynne å spille den 10. November klokka 18 ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nei, men Smartglass-appen min er på norsk. Sikkert fordi språket på telefonen er satt til norsk, Betalte 60 dollar.

Recon passer meg best her. Foretrekker faktisk melee med B i Halo.

Lenke til kommentar

Åja, telefonen min er også norsk, men smartglass-appen er på engelsk (står ihvertfall friends osv). Aldri prøvd å kjøpe noe med den så langt.

Jeg har brukt å spille med Bumper Jumper, og blir sikkert å fortsette med det. Får se da. :)

Her er litt informasjon om hvordan theater-modusen fungerer i MCC:

http://teambeyond.net/halo-2-anniversary-theater/

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Recon er for så vidt ikke helt riktig. Jeg vil ha X som "action". Slippe ut bubble shield, ut og inn av kjøretøy etc.

Gud hvor gøy det skal bli å spille Halo 3 igjen. Sjeldent et spill som har så mange geniale mp-kart, i mine øyne. Isolation var faktisk det eneste jeg ikke likte. Guardian er favoritten.

96,3% full HDD. Tar turen til Elkjøp i morgen.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

3000GB ekstra er upåklagelig iallfall, ettersom jeg kommer til å kjøpe stortalent spill fra US Store fremover. Men blir en fin ting å ønske seg til jul hvertfall, lite annet jeg behøver så :)

Lyst på Scuf kontroll forøverig også, vet noen kjapt hva den fulle prisen ligger på for en på Xbox One?

Lenke til kommentar

Min Scuf One kostet ca. 1750,-.

Men prisen varierer en del, alt etter hvordan den ser ut og hvilke funksjoner den har. Gå inn på hjemmesiden til Scuf og lag deg en kontroll, og legg den i handlekurven - så finner du fort ut hvor mye konfigurasjonen din koster. Husk å bruk rabattkode sånn at du får den 5% billigere.

FYI: Jeg har 2 stk. til 360, og begge gangene skrev Scuf av verdien var under 200 NOK. Med andre ord ingen toll/mva. Spent på om de fortsatt er så snille.. :p

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Hvor mye det koster kommer an på hvor stor den er, hvilket merke det er, hvor rask den er osv. - så det kan variere en del. Trenger ikke å være USB3 heller, men det er vel å foretrekke.

Eksterne disker for XB1 MÅ være USB3.

''For Xbox One external storage support, your external drive will need to be USB 3.0 compatible and have 256GB or more free space available on it.''

http://www.gamespot.com/articles/here-s-how-external-storage-works-on-xbox-one/1100-6420084/

USB2 er alt for tregt. Den skal jo tross alt streame innhold fra disken.

Lenke til kommentar

Min Scuf One kostet ca. 1750,-.

Men prisen varierer en del, alt etter hvordan den ser ut og hvilke funksjoner den har. Gå inn på hjemmesiden til Scuf og lag deg en kontroll, og legg den i handlekurven - så finner du fort ut hvor mye konfigurasjonen din koster. Husk å bruk rabattkode sånn at du får den 5% billigere.

FYI: Jeg har 2 stk. til 360, og begge gangene skrev Scuf av verdien var under 200 NOK. Med andre ord ingen toll/mva. Spent på om de fortsatt er så snille.. :p

Ja, min havnet på rundt 1200kr, forsatt en stiv pris etter min mening for en kontroll, selvom det er den beste kontrollen.

Men ser at man kan sende Xbox One kontrollen sin inn så fikser de på den. For å slippe ekstra kostnader med å sende den fra Norge og til UK.

Kan man ikke likså godt kjøpe en kontroll fra UK og få sendt den til scuf sitt lokale? Nå har jeg ikke sjekket hva prisen på kontrollen der nede ligger på, men det er litt for å slippe det styret med sending og at det vil ta lang tid..

Kan muligens ta kontakt med de og høre.

Lenke til kommentar

^ Scuf er nok mest brukt av Call of Duty-spillere. Er knapper på baksiden av kontrollen, sånn at du kan aime samtidig som du legger deg ned f. eks. uten å spille Claw.

Er et par andre ting også. Les her: http://scufgaming.com/controllers/scuf-one-xbox-one/features/

@SIR WOLFIE 87: Kjekt å vite. :)

@Kamaaz: Tja, du får nesten prøve å høre med dem. Hvis du skal spille Halo med den, så husk å ikke kjøp trigger stops.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ok. Spørs om det er verdt over 1000 kr. Hadde håpet det skulle komme en Halo TMCC-kontroller. Har samtlige Halo-kontrollere for Xbox 360, så. Da blir det nok COD-kontrolleren, den er jo litt stilig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Vi er like der i hvert fall.

Men herrejemini så frustrerende det er å ha Halo TMCC installert på konsollen, men ikke får spilt det før om 3-4 uker.

Nesten så jeg går ned i boden og henter 360-en, Halo 3 og 4. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...