Gå til innhold

Halo: The Master Chief Collection

Ezio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å jeg håper virkelig virkelig de har skjønt dette, vi trenger ingen fancy jet packs eller abilltys. Vi vil ha det enkelt. Men det er vel vanskelig å forestille seg at dette skjer.

Dette burde du neppe bekymre deg for. Se posten min over denne.

Egen Halo eSports-playlists f. eks.

De har nok lært etter Halo 4 og Halo: Reach. :D

Litt dumt at det ikke var noen Team Doubles-playlist, men dette kommer vel på plass etterhvert. Det er jo et must.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Halo: Reach var grusom, syns jeg. Gå fra A til B. Skyt horder med fiender mens du venter på at dør skal åpne seg. Gjenta.

ODST hadde en veldig god stemning. Det var helt greit, egentlig.

Går ut i fra at Destiny ikke fallt i smak hos deg :p

Helt riktig. Har lagt det fra meg helt.

Savner Team Doubles i spillelistene. Ellers skulle jeg likt å se Halo 4 i Team Slayer-spillelisten. Inneholder Halo 1, Halo 2(a) og Halo 3, men ikke 4. Har lyst til å rotere mest mulig mellom spillene. Selv om Halo 3 blir foretrukket.

Lenke til kommentar

Bravo har bekreftet at alt av stats er borte, sånn at alle starter på likt i MCC.

Kilder:

http://teambeyond.net/halo-master-chief-collection-know-far/

http://teambeyond.net/master-chief-collection-qa/

Nydelig! Kan knapt vente, eneste kjipe er at USA nok en gang får spillet før oss.

Jeg vet ikke om jeg er så keen på å laste ned fra US Store om det blir tilgjengelig der, får høre med kompisene. Tenker det blir lane tidlig fra fredagen isåfall og utover hele helga..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Alle spillene har achievements, ja. Et antall er spesifikt for hvert spill, mens det er blant annet flerespillerachievements som er spredt utover samtlige spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Enda mer Halo. Denne gangen for Windows 8, Windows Phone og Steam.

Halo: Spartan Strike looks similar to Halo: Spartan Assault, which was released in June last year. We're digging for more details, but here is what we know so far:

• Universal Windows App. Buy it once, and play on both Windows and Windows Phone.
  • Supports Windows Phone devices with 512MB RAM.
  • All-new Halo adventure and new Promethean foes
  • Similar controls and gameplay to Halo: Spartan Assault
  • Progress earned in one device transfers to other devices.
  • You can drive the iconic warthog and the new Kestrel VTOL.

Kilde: WPCentral

Jeg var ikke superbegeistret over Spartan Assault. Har fortsatt til gode å fullføre det. Men jeg kjøper nok dette uansett.

Når jeg tenker meg om hadde dette passet bedre i Halo-kafeen.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Det kjipe er at den tar så mye plass.. Har allerede kjøpt en del spill, så får sette meg ned en dag og prøve å bli "ferdig" med spillene så jeg kan slette de. Man kan jo laste de ned igjen senere også så vidt jeg skjønner. Skulle gjerne likt å hatt det som CD. Men ulempen er at jeg må vente til den 14th, når man kan spille allerede 11th i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...