Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Er det noen som har lastet ned oppdateringen og som har fått prøvd flerspiller? Er den bedre/fikset nå? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Er det noen som har lastet ned oppdateringen og som har fått prøvd flerspiller? Er den bedre/fikset nå? Ikke ennå! Men etter jobb! Da blir det full rulle! Gleder meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Er det noen som har lastet ned oppdateringen og som har fått prøvd flerspiller? Er den bedre/fikset nå? Ifølge "folket" så er det bedre, men langt fra fikset. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Er det noen som har lastet ned oppdateringen og som har fått prøvd flerspiller? Er den bedre/fikset nå? Langt fra fikset. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ja nei dette her er jo like makkverk som sist jeg spillte det. Nå har det vel kommer noen patcher siden sist, men fremdeles mister man progresjon, spillet lukker seg og Reclaimer oppdraget i Halo 4 er ødelagt. Måtte bare skippe til Rally Point B for å i hele tatt komme videre. Grusomt ødeleggende da jeg aldri vil gidde å få 100% completet story. Piss. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg har fullført Halo 1. Mangler enda masse achievements som jeg vet er tatt, men vil ikke unlocke seg. Ventet i 2 uker og ingen er blitt unlocket. Makan dem fucka opp denne samleutgaven. En samling som frir til Halo elskere og jammen er fullt av feil samt trøbbel å spille online. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Håpløst. Ikke fått noen achievements av dem jeg mangler etter 3 uker venting. Nei vil si dette er den værste samleutgaven jeg har kjøpt noensinne. Alle andre slike hd utgaver har funket som dem skal på Wii U, PS4 og PS3. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Håpløst. Ikke fått noen achievements av dem jeg mangler etter 3 uker venting. Nei vil si dette er den værste samleutgaven jeg har kjøpt noensinne. Alle andre slike hd utgaver har funket som dem skal på Wii U, PS4 og PS3. Jeg er veldig spent å høre på hvilken slike utgaver har gitt ut 4 spill som inkluderer multiplayer OG singelplayer. Det er snakk om 100 Maps, og ikke nok med det så har man muligheten til å switche mellom HD og gamle versjonen.. Nytt ranking system og menyer etc. Ikke bare det men det er på en ny platform.. At du ikke får acheivment er noe av det siste som burde være på prioteringlisten dems. Nå får man i det minste spilt online. Det neste de skal fikse er party up som er det største problemet nå atm. 2 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Noen som vil joine på co-op i halo 2? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Kjappt: Er det problemer ennå med singelplayer-delene? Har kun spillt det første spillet, da det kom ut til xbox en gang i tiden! fantastisk spill, og spiller det gjerne om igjen. Så blir nok innkjøp av dette spillet til jul ja! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Har ikke hatt noe problemer med singleplayer delen selv fra day one Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Ingen problem med singelplayer delen her heller. Spillte igjennom Halo 1-4 og fikk alle achievments jeg skulle få. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Ingen problem med singelplayer delen her heller. Spillte igjennom Halo 1-4 og fikk alle achievments jeg skulle få. Største problemet folk sliter med er Halo 2 save For de som ikke kan game i timesvis i strekk, så er det rimelig plagsomt å starte på nytt hver gang. Så ikke noe om save fix i siste patch note, så for min del står jeg ennå på hvil med Halo 2 campaign til dette er fikset. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Slet som en hest med Halo 2-4 og måtte bare plukke frem oppdragene via missions støtt og stadig. Sykt irriterende og vanvittig bugget slipp. Og ene oppdraget i Halo 4 var faktisk helt ødelagt. Det gikk ikke ann å spille fra A-Å...måtte bare velge neste checkpoint via Missions for å fullføre det. Helt utrolig hvor ødelagt det oppdraget var Har ett lite gameclip av det, men hvordan legger jeg det inn her? Endret 16. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Bruk youtube. Altså, upload til youtube, lett video inn her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) MÅ jeg ta det via konsollen det da, eller kan jeg logge meg inn på Xbox.com og ta det derifra. Sistnevnte hadde jo selvsagt vært lettest *logge inn EDIT: Må nok ta det via konsollen ja. Endret 16. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Ingen problem med singelplayer delen her heller. Spillte igjennom Halo 1-4 og fikk alle achievments jeg skulle få. Største problemet folk sliter med er Halo 2 save For de som ikke kan game i timesvis i strekk, så er det rimelig plagsomt å starte på nytt hver gang. Så ikke noe om save fix i siste patch note, så for min del står jeg ennå på hvil med Halo 2 campaign til dette er fikset. Jeg har faktisk opplevd det :O Mission 5 saven F'a seg slik at saven endte opp på mission 2 eller 3. Jeg hadde achievementen for mission 1-4, så jeg gjorde bare mission 5 på nytt Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Additionally, you’ve told us that you want more Halo 2: Anniversary multiplayer map content and Halo 3: ODST on Xbox One. As a future bonus, we’re going to make these happen and give them to you for free. We are just now starting work with our partners to bring both to Halo: The Master Chief Collection and will share more specific details on timing in the coming months. But for now, here’s what you can expect: Halo 3: ODST Campaign – Development has just started on the campaign for Halo 3: ODST, which will be available within Halo: The Master Chief Collection, and upgraded to 1080p resolution, running at 60fps. It will be available for free to anyone who has played Halo: The Master Chief Collection since launch (11.11.14) through today (12.19.14).* Thanks to our friends at Bungie for creating the original “Halo 3: ODST” campaign. “Relic” Halo 2: Anniversary Multiplayer Map – Available via a free content update to Halo: The Master Chief Collection, we will reimagine the fan-favorite map “Relic,” fully remastered and running at 1080p resolution and 60fps. We chose this map based on its suitability for Slayer and Objective modes and its ability to support teams of varying sizes. And you can trust that Certain Affinity will tune and tweak the map to make it even better than you remember. ODST campaign til Xbox One. Link: https://www.halowaypoint.com/en-us/community/blog-posts/halo-the-master-chief-collection-thank-you Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Det som skjedde med TMCC er fortsatt ikke akseptabelt, men det er likevel kult av 343 å tilby et plaster på såret.Jeg håper det kommer en ny fysisk utgave av TMCC etter hvert. Med to discer slik at man ikke er avhengig av internett for å få tilgang til ODST og store deler av multiplayeren til Halo 1-4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå