MrHarm Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Kjøretøy sekvensene i i Halo 3 er så herlige, nå merker man virkelig hvor forbedret håndteringen er fra spill til spill Beste kjøretøysekvensene er åpenbart de på snø/is i Halo:CE. Grisefyllahåndteringen til Warthogen kombinert med glatt føre=win. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Haha ja, det er ganske villt! Ferdig med Halo 3 nå. gleder meg til 4`ern nå altså! Men må jo lage litt plass til pakking og klargjøring for flytting til helgen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hva i...prøver å trykke resume på Halo 4.. Sort bilde og med følgende beskjed oppe i venstre hjørne : Untracked build. Cant upload. Må avslutte spillet og starte på nytt. Selvfølgelig er progresjonen borte og en må starte kampanjen fra missions.. Absolutt mongo bugga greier, eller så er det bare jeg som har max uflaks som vanlig Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Liker det jeg har sett av Halo 5 veldig godt. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hva i...prøver å trykke resume på Halo 4.. Sort bilde og med følgende beskjed oppe i venstre hjørne : Untracked build. Cant upload. Må avslutte spillet og starte på nytt. Selvfølgelig er progresjonen borte og en må starte kampanjen fra missions.. Absolutt mongo bugga greier, eller så er det bare jeg som har max uflaks som vanlig Det der er så nærme console-bluescreen som du kommer. Spillet har kort sagt ikke kode som hjelper det med å finne ut hva feilen er. Selv venter jeg med å spille mer før patchen denne uka. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Bugs,bugs og mere bugs. Halo 4 slipper ei unna. Går inn i spillet etter å ha slått konsollen på. All HUD er borte, null rumble i kontrollen og man kan kun pause spillet ved å trykke på Home knappen og gå inn i spillet igjen. Avslutter spillet og starter opp på ny, ikke overraskende er progresjonen borte og man må fortsette fra starten sv brettet via missions. Pikk greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Du hadde spart seg for mye frustrasjon ved å vente på patchen. ? Men kjipt at det skal være sånn. Hvor lang tid tror du at du har brukt hittil? Hadde du rukket alle på en helg? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Microsoft kommer ikke med en MCC-bundle her i Norge? Eller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Du hadde spart seg for mye frustrasjon ved å vente på patchen. Men kjipt at det skal være sånn. Hvor lang tid tror du at du har brukt hittil? Hadde du rukket alle på en helg? Absolutt! Men er midt oppi en artig periode i livet nå, og utnytter de mulighetene jeg kan til å spille. Dette er jo den største lanseringen til konsollen i mine øyne, og grunnen til at jeg har konsollen. Så det er veldig skuffende at sånt som dette skjer. Forventer at en pakke av dette kaliberet skal være perfeksjonert! Ser det er kun jeg som rager over dette nærmest, ingen andre som spiller Halo kampanjene altså? Jeg hadde neppe orket å kjørt igjennom alle på en helg, men ser for meg at ildsjeler her inne fint kunne greid det ja Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Spiller campaign, er det jeg er interessert i når det kommer til denne pakka så matchmaking problemene har vært en ikke-ting for meg. Men, har bare kommet meg gjennom Halo:CE så langt, mye pga at jeg fikk replacement konsoll og brukte 4 dager på å installere spill igjen fordi internett her suger balle Eneste problemet jeg har hatt dog er at Assault on control room achievementen enda ikke har poppa opp, noe som begynner å bli irriterende xD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Nei jeg har faktisk ikke spillt annet enn kampanjen, har ikke beveget meg innom online biten en gang. Men har jo vært tullball der også, så kanskje like greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Du hadde spart seg for mye frustrasjon ved å vente på patchen. Men kjipt at det skal være sånn. Hvor lang tid tror du at du har brukt hittil? Hadde du rukket alle på en helg? Absolutt! Men er midt oppi en artig periode i livet nå, og utnytter de mulighetene jeg kan til å spille. Dette er jo den største lanseringen til konsollen i mine øyne, og grunnen til at jeg har konsollen. Så det er veldig skuffende at sånt som dette skjer. Forventer at en pakke av dette kaliberet skal være perfeksjonert! Ser det er kun jeg som rager over dette nærmest, ingen andre som spiller Halo kampanjene altså? Jeg hadde neppe orket å kjørt igjennom alle på en helg, men ser for meg at ildsjeler her inne fint kunne greid det ja Det har vært mye hat fra min side. Men jeg har kun spilt matchmaking. Frustrasjon fra en annen verden. Da er jeg en av de ildsjelene, men frykter det blir tungt alene på legendary. Får håpe patchen ikke er altfor mange dager unna. Lenke til kommentar
Karakter Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hei! Eier ps4 og har ikke spilt noe særlig Halo, kun enern på xbox. Vurderer nå og kjøpe xbox one, men vet ikke helt om jeg bør. Kan jeg spille kampanjene på alle halo spillene i CO-OP med random folk? Eller må jeg ha de på vennelista? Har ikke noe særlig venner (siden jeg heller ikke har xbox one) og jeg digger konseptet med online coop. Vil dette være mulig? Har spillet noe EASY setting i kampnjemodus? mvh Espen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Du må nok ha dem på lista. Sikkert mange som er gira på campaign coop, så spør her eller sjekk ut Halo Waypoint-forumet. Eventuelt dspill split screen med en kompis. ? Easy, Normal, Heroic og Legendary. ? Endret 19. november 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Storoppdatering til Halo: TMCC slippes i dag. LENKE Lenke til kommentar
Karakter Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 takk for svar. Ser at man kan få tak i sunset overdrive bundel til 3295,- så vurderer å kjøpe denne. 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Får faen ikke sett Nightfall. Drar på halo channel , for å state nightfall , men får beskjed at jeg må kjøpe halo. klikker på buy og blir sendt til halo... fortsetter der i fra og klikker på nightfall. blir sendt tilbake til halo channel igjen å sånn går d . Noen som har funnet ut noe om dette, episode 2 er ute å har faen ikke fått sett 1a enda. Har digital edtion btw Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Får faen ikke sett Nightfall. Drar på halo channel , for å state nightfall , men får beskjed at jeg må kjøpe halo. klikker på buy og blir sendt til halo... fortsetter der i fra og klikker på nightfall. blir sendt tilbake til halo channel igjen å sånn går d . Noen som har funnet ut noe om dette, episode 2 er ute å har faen ikke fått sett 1a enda. Har digital edtion btw Hm, ingen problemer her. Måtte ha åpnet MCC for å få tilgang til første episoden, etter det ikke noe mer dildall. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 takk for svar. Ser at man kan få tak i sunset overdrive bundel til 3295,- så vurderer å kjøpe denne. Sunset er grisebra. En av årets store overraskelser for min del. Mye bra humor i det spillet. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå