MrHarm Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvem ville trodd at Halo 4 kom til å være en het kandidat til peneste spill på Xbox One per november 2014? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Skamgleder meg til å fyre opp Halo 4, men alt til sin tid får en si Det var utrolig nydelig på 360, og i 60fps (mer eller mindre) blir det en nytelse! Svært fornøyd med Halo 2 så langt, denne pakken her altså rettferdiggjør One dealen min til de grader. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er ikke Halo 3 og 4 de to som kjører mest stabilt i 60fps, da? Eller blingser jeg? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Skamgleder meg til å fyre opp Halo 4, men alt til sin tid får en si Det var utrolig nydelig på 360, og i 60fps (mer eller mindre) blir det en nytelse! Svært fornøyd med Halo 2 så langt, denne pakken her altså rettferdiggjør One dealen min til de grader. Merker jeg gleder meg nå. Det viser seg at i backloggen min til 360, så står Halo 4 i hyllen med plastikk på. Altså får jeg, for meg, en helt fersk Halo-opplevelse i MCC på XboxOne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg har ikke vært hjemme i dag. Har folk prøvd flerspiller i dag? Lettere å finne kamper? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Prøvde å spille halo 2 campaign i co-op mode, men da vi prøvde å spille det i single player så viste det seg at vi hadde gått glipp av hele introen i co-op modus. Er dette enda en bug? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Førsteinntrykk etter å ha spilt flerspiller et par dager. Rangert etter best opplevelse: 1. Halo 2A. 2. Halo 3. 3. Halo 4. 4. Halo 2. 5. Halo CE. H2A virker som et helt nytt spill. Ser fantastisk ut. SMG-ene er herlige. Det er noe som ikke stemmer helt med Halo CE. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Matchmaking er fremdeles ubrukelig. Jeg forventer å finne en match innen 2 minutter toppen, nå er jeg heldig om jeg finner en i løpet av 10 minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Samme her. Hadde et par kamper på rad i går som gikk ganske fort. Etter det var det full stopp. Jåper det er fikset til lørdag kveld, for det er neste gang jeg har mulighet til å spille. Men søren så gøy det er når det først funker. Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Skamgleder meg til å fyre opp Halo 4, men alt til sin tid får en si Det var utrolig nydelig på 360, og i 60fps (mer eller mindre) blir det en nytelse! Svært fornøyd med Halo 2 så langt, denne pakken her altså rettferdiggjør One dealen min til de grader. Nå har de ikke gjort noen overhaul på textures osv i 4-ern, så noen sier at det faktisk ser litt dårligere ut enn på 360. Edit: Men det blir nok knall alikevel! Endret 13. november 2014 av Bottekott Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Skamgleder meg til å fyre opp Halo 4, men alt til sin tid får en si Det var utrolig nydelig på 360, og i 60fps (mer eller mindre) blir det en nytelse! Svært fornøyd med Halo 2 så langt, denne pakken her altså rettferdiggjør One dealen min til de grader. Nå har de ikke gjort noen overhaul på textures osv i 4-ern, så noen sier at det faktisk ser litt dårligere ut enn på 360. Edit: Men det blir nok knall alikevel! De "noen" bør i så fall komme seg på synstest. Snarest. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Forpulte horeskinn, hvorfor kan jeg ikke gjenoppta spillingen min fra der jeg avsluttet i Halo 2 ? Står jeg har fullført 4/15 oppdrag. Om jeg velger å begynne der jeg e komt via Choose mission, vil spillet fortsette til neste oppdrag som om jeg spiller kampanje? Står kun resume mission 1: The Heretic her..helvetesmakt altså. EDIT: hva faen...fungerer ikke subs i Halo 2?? Føler jeg må ha det på da det er lett å ikke få med seg dialogen om det er mye action. Det er selvsagt slått på under valgene..jævla Nille dette skulle være da. Endret 13. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Forpulte horeskinn, hvorfor kan jeg ikke gjenoppta spillingen min fra der jeg avsluttet i Halo 2 ? Står jeg har fullført 4/15 oppdrag. Om jeg velger å begynne der jeg e komt via Choose mission, vil spillet fortsette til neste oppdrag som om jeg spiller kampanje? Står kun resume mission 1: The Heretic her..helvetesmakt altså. EDIT: hva faen...fungerer ikke subs i Halo 2?? Føler jeg må ha det på da det er lett å ikke få med seg dialogen om det er mye action. Det er selvsagt slått på under valgene..jævla Nille dette skulle være da. Opplever det samme, masse savingbugs. Undertekst funket i en cutscene på halo 2, men så slutta den å virke like etterpå.. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Forpulte horeskinn, hvorfor kan jeg ikke gjenoppta spillingen min fra der jeg avsluttet i Halo 2 ? Står jeg har fullført 4/15 oppdrag. Om jeg velger å begynne der jeg e komt via Choose mission, vil spillet fortsette til neste oppdrag som om jeg spiller kampanje? Står kun resume mission 1: The Heretic her..helvetesmakt altså. EDIT: hva faen...fungerer ikke subs i Halo 2?? Føler jeg må ha det på da det er lett å ikke få med seg dialogen om det er mye action. Det er selvsagt slått på under valgene..jævla Nille dette skulle være da. Det vil fortsette som normalt når du velger choose mission ja. Har ikke opplevd den Resume-bugen selv, men i H1CE skippet spillet Library-levelen etter 343 Guilty Spark og hoppet over til Two Betrayals, så jeg avsluttet og startet det manuelt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Starta like så godt på nytt Men kjekt å vite om det skulle gjenta seg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Heis partiet i The Oracle, Halo 2. Må ha fortrengt denne biten, for dette var pisskjedelig. Fy faen. Under "Delta Halo" begynner plutselig teksturer og blinke villt, før spillet låser seg helt og avsluttes...all progresjon er borte også. Endret 13. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Fy flate altså. Trykker på en slik sak som gjør at du logger inn på den Halo channel driten, svart skjerm. Regner med all progresjon er gått åt skogen på dette oppdraget også. Fitte bugget Halo 2 var altså.y EDIT: falsk alarm,var visst kun den appen som sviktet. Halo låg i bakgrunnen som før Endret 14. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Watch the profanity. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Var visst bare en falsk side. Endret 17. november 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Kjøretøy sekvensene i i Halo 3 er så herlige, nå merker man virkelig hvor forbedret håndteringen er fra spill til spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå