Gå til innhold

Halo: The Master Chief Collection

Ezio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skamgleder meg til å fyre opp Halo 4, men alt til sin tid får en si :) Det var utrolig nydelig på 360, og i 60fps (mer eller mindre) blir det en nytelse!

Svært fornøyd med Halo 2 så langt, denne pakken her altså rettferdiggjør One dealen min til de grader.

Lenke til kommentar

Skamgleder meg til å fyre opp Halo 4, men alt til sin tid får en si :) Det var utrolig nydelig på 360, og i 60fps (mer eller mindre) blir det en nytelse!

Svært fornøyd med Halo 2 så langt, denne pakken her altså rettferdiggjør One dealen min til de grader.

Merker jeg gleder meg nå.

Det viser seg at i backloggen min til 360, så står Halo 4 i hyllen med plastikk på.

Altså får jeg, for meg, en helt fersk Halo-opplevelse i MCC på XboxOne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Førsteinntrykk etter å ha spilt flerspiller et par dager.

Rangert etter best opplevelse:

1. Halo 2A.

2. Halo 3.

3. Halo 4.

4. Halo 2.

5. Halo CE.

H2A virker som et helt nytt spill. Ser fantastisk ut. SMG-ene er herlige.

Det er noe som ikke stemmer helt med Halo CE.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Samme her. Hadde et par kamper på rad i går som gikk ganske fort. Etter det var det full stopp. Jåper det er fikset til lørdag kveld, for det er neste gang jeg har mulighet til å spille.

Men søren så gøy det er når det først funker.

Lenke til kommentar

Nå har de ikke gjort noen overhaul på textures osv i 4-ern, så noen sier at det faktisk ser litt dårligere ut enn på 360.

Edit: Men det blir nok knall alikevel! ;)

Endret av Bottekott
Lenke til kommentar

Nå har de ikke gjort noen overhaul på textures osv i 4-ern, så noen sier at det faktisk ser litt dårligere ut enn på 360.

Edit: Men det blir nok knall alikevel! ;)

De "noen" bør i så fall komme seg på synstest. Snarest.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Forpulte horeskinn, hvorfor kan jeg ikke gjenoppta spillingen min fra der jeg avsluttet i Halo 2 ?

Står jeg har fullført 4/15 oppdrag. Om jeg velger å begynne der jeg e komt via Choose mission, vil spillet fortsette til neste oppdrag som om jeg spiller kampanje?

Står kun resume mission 1: The Heretic her..helvetesmakt altså.

EDIT: hva faen...fungerer ikke subs i Halo 2?? Føler jeg må ha det på da det er lett å ikke få med seg dialogen om det er mye action. Det er selvsagt slått på under valgene..jævla Nille dette skulle være da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Forpulte horeskinn, hvorfor kan jeg ikke gjenoppta spillingen min fra der jeg avsluttet i Halo 2 ?

Står jeg har fullført 4/15 oppdrag. Om jeg velger å begynne der jeg e komt via Choose mission, vil spillet fortsette til neste oppdrag som om jeg spiller kampanje?

EDIT: hva faen...fungerer ikke subs i Halo 2?? Føler jeg må ha det på da det er lett å ikke få med seg dialogen om det er mye action. Det er selvsagt slått på under valgene..jævla Nille dette skulle være da.

Opplever det samme, masse savingbugs. Undertekst funket i en cutscene på halo 2, men så slutta den å virke like etterpå..

Lenke til kommentar

Det vil fortsette som normalt når du velger choose mission ja. Har ikke opplevd den Resume-bugen selv, men i H1CE skippet spillet Library-levelen etter 343 Guilty Spark og hoppet over til Two Betrayals, så jeg avsluttet og startet det manuelt.

Lenke til kommentar

Heis partiet i The Oracle, Halo 2. Må ha fortrengt denne biten, for dette var pisskjedelig.

Fy faen. Under "Delta Halo" begynner plutselig teksturer og blinke villt, før spillet låser seg helt og avsluttes...all progresjon er borte også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fy flate altså. Trykker på en slik sak som gjør at du logger inn på den Halo channel driten, svart skjerm. Regner med all progresjon er gått åt skogen på dette oppdraget også.

Fitte bugget Halo 2 var altså.y

EDIT: falsk alarm,var visst kun den appen som sviktet. Halo låg i bakgrunnen som før :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...