Gå til innhold

Halo: The Master Chief Collection

Ezio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Grafikken på H2A multiplayer er jo sinnsykt bra. Er sånn jeg tenkte meg Halo 5 kom til å se ut. Hvorfor er det ikke like bra i Campaign?

H2A er konge. Virker nesten som et nytt Halo-spill. Basert på flerspiller, altså.

Halo 4 var også ganske kjekt å spille igjen. Hadde ikke trodd det, men. Langt ifra det svakeste spillet, syns nå jeg.

Lenke til kommentar

"Assault on the Control Room " er fortsatt ikke ett morro mission :p Gud betre meg vel for gjentagelse.

Vil si The Library er det verste.

Fikk endelig installert spillet og lastet ned oppdateringen. Det tok sin tid.

Ja, jeg gleder meg ikke akkurat.

Lenke til kommentar

"Assault on the Control Room " er fortsatt ikke ett morro mission :p Gud betre meg vel for gjentagelse.

Vil si The Library er det verste.

Fikk endelig installert spillet og lastet ned oppdateringen. Det tok sin tid.

Oh ja... jeg hater Library, hadde dårlige minner fra det mission og de ble ikke akkurat noe bedre da jeg spilte det på nytt. :p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Nå er jeg lei The Flood gjengen altså....men fy så herlig med Halo på One altså, fantastisk!

Har et ambivalent forhold til the Flood. På den ene side er alle levels med dem blant de jeg liker minst, på den annen side hadde det åpenbart vært litt kjipt å bare skyte Covenant hele tiden.

En av tingene jeg liker mest med Halo 4 er kanskje at Flood er erstattet av Prometheans...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Må si jeg gruer meg litt til Halo 1- og Halo 2-kampanjene. Har spilt dem for mange ganger. For så vidt det samme med Halo 3, men føler det er noe annet med det spillet.

Når vi snakker om vanskelige oppdrag, er vel Cortana på Legendary i Halo 3 et rent helvete (har sikkert sagt det før). Jeg skal unne meg selv noe godt når jeg har kjørt gjennom samtlige på en helg. Forhåpentligvis ikke alene.

Lenke til kommentar

Er litt sånn skytespill var før, utfordrende. Dagens spill holder deg litt for mye i hånden, synes jeg i hvert fall. Det sjekkpunkter dog ganske ofte, så man må ikke gjøre så mye på nytt når man dør.

Gode muligheter for å kjøre Warthogen utfor stupet mange ganger på få minutter ja.

Grrr.

Lenke til kommentar

Jeg spiller kun på normal, og selv her er det enkelte plasser man må trå varsomt og en del sekvenser går på repeat. Har ikke for mye tålmodighet i spill lenger, og nå er det 4 spill som skal pløyes igjennom.

Ingenting er som å ha pløyd igjennom en horde med covenant og flood helt til det står én eneste satans flood igjen..med rocket launcher som han på måfå greier å fyre av midt i trynet på deg :p

#retry

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...