Gå til innhold

Halo: The Master Chief Collection

Ezio

Anbefalte innlegg

Orket ikke å bla igjennom for å se om det var noen tråd fra før. Så lagde en tråd selv.

Det er ikke lenge igjen til Halo: The Master Chief Collection kommer ut ekslusivt på Xbox One. For mange er dette en av høydepunktene dette spill året. Jeg og mine kompiser gleder oss ekstremt til å spille Halo 2 og 3 igjen hvertfall. Kanskje 3'ern mest fordi det er der vi har flest minner..

Uansett! Halo kommer til USA den 11Nov. Mens her i Norge/UK så kommer den ikke før 14nov. Trist ja, men som mange andre kommer jeg til å laste ned spillet fra amerikanske kontoen dersom dette er en mulighet.

Flere andre som gleder seg til å ha ett hensyn med dette fantastiske spillet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at det blir mange som kjøper XboxOne på det tidspunkte ja. Spesielt folk som har PS4.. Spent hvor folk ender opp til slutt..

Halo 4 har nubb sjans om du spør meg. Majoriteten ender nok opp med å spille Halo 3. Mens kanskje hardcore (Pros) spiller Halo 2, litt usikker på hva som blir satset på i turnering sammenheng..

Lenke til kommentar

Jepp, dette er noe jeg gleder meg til.

Halo 4 har nubb sjans om du spør meg. Majoriteten ender nok opp med å spille Halo 3. Mens kanskje hardcore (Pros) spiller Halo 2, litt usikker på hva som blir satset på i turnering sammenheng..

Hva som blir satset på i turneringer er jammen ikke godt å si.

Jeg vil jeg tippe det blir enten H2 (i så fall står det jo mellom H2 Classic og H2 Anniversary - hvis jeg har forstått det riktig) eller H3. Enig i at Halo 4 ikke har en sjanse engang. :D

Kommer jo også an på hvor mye de satser på Halo: MCC eller om de venter til Halo 5. Så spørs det jo også hvor populært det blir. Skal bli spennende å se. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det skal bli DEILIG å spille Halo 3 igjen. Både historiedelen og flerspiller.

Planen er å runde samtlige historiedeler på en helg. Det blir gøy.

Av flerspiller blir det, rangert etter hva som blir spilt mest: Halo 3 > Halo 2 > Halo 4 > Halo 1.

Lenke til kommentar

Sikkert en del PS4 folk som ender opp med å kjøpe konsollen pga Halo. Sikkert en del som valgte Xbox fremfor ps også pga Halo.

Gleder meg så enormt.. Å spille ranked playlistene igjen. Føler at alle kampene betydde noe, det var noe å slåss for. Man merket spenningen og ampert det ble om stilling var 45/45.. Alle clutch situasjonene.. Lag arbeidet, det sosiale, det kompetitive, alle de utallige timene sammen med kompiser på lan.

Det er så utrolig mange ting jeg kan si om Halo, og jeg er så villig til å gå så langt å si at det er det mest suksessfulle multiplayer spillet laget for konsoll. Fordi det er rett og slett perfekt, å jeg som mange andre ble skuffet når de gikk bort fra det og over til Halo 4.

Å jeg håper virkelig virkelig de har skjønt dette, vi trenger ingen fancy jet packs eller abilltys. Vi vil ha det enkelt. Men det er vel vanskelig å forestille seg at dette skjer.

Kan iallfall trøste oss med at spillet har minst ett år leve tid avhengig av hvor bra Halo 5 blir.

Btw vet noen om stats etc følger over? At om man var rank 50 på ranked så er man det når man logger inn første gangen? Jeg håper iallfall for komplett reset av stats osv, tror dette bare vil føre til flere iverige spillere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Kamaaz: Det var vel Halo: Reach der nedgangen startet? Husker Armor Abilities ødela stemningen for min del. Halo 4 var et steg i riktig retning, mener jeg. Og har en følelse av at 343 har lært masse.

Når det er sagt, syns jeg historiedelen i Halo 4 var et friskt pluss. Gleder meg til å spille den igjen.

Totalt er Halo 3 min favoritt, Reach liker jeg minst.

Tenk hvor gøy det skal bli å spille på Guardian, Valhalla, Sandtrap, The Pit, Snowbound mm. igjen. ?

Lenke til kommentar

Kamaaz: Det var vel Halo: Reach der nedgangen startet? Husker Armor Abilities ødela stemningen for min del. Halo 4 var et steg i riktig retning, mener jeg. Og har en følelse av at 343 har lært masse.

Når det er sagt, syns jeg historiedelen i Halo 4 var et friskt pluss. Gleder meg til å spille den igjen.

Totalt er Halo 3 min favoritt, Reach liker jeg minst.

Tenk hvor gøy det skal bli å spille på Guardian, Valhalla, Sandtrap, The Pit, Snowbound mm. igjen.

Ja, selvfølgelig, hadde nesten glemt bort Halo Reach om jeg skal være ærlig. Du har absolutt rett om det, selvom det forsatt var deler av spillet jeg ikke kunne fordra. Varte vel bare 2 mnd for min del så var spillet fort ute av bilde.

Så absolutt

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Halo: Reach var grusom, syns jeg. Gå fra A til B. Skyt horder med fiender mens du venter på at dør skal åpne seg. Gjenta.

ODST hadde en veldig god stemning. Det var helt greit, egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg har lagd en liten oversikt over det som følger med i pakken:

Halo CE
-Historiemodusen fra CE Anniversary
-Instant switch mellom den gamle og den nye grafikken
-Flerspilleren fra den originale versjonen (med online-støtte)
-Timberland, Death Island, Gephyrophobia, Danger Canyon, Ice Fields og Infinity fra PC-versjonen følger med i pakken
-Kjører i 1080p/60fps

Halo 2:
-Remake av historiemodusen (i stil med CE Anniversary)
-Instant switch mellom den gamle og den nye grafikken
-Remake av 6 av flerspiller-banene,
-Resten av kartene + all dlc-en følger også med
-District og Uplift fra PC-versjonen følger med i pakken
-Nye cutscenes og terminals som skal lede inn til Halo 5
-Historiemodusen kjører i 60fps, men ikke i 1080p. Flerspilleren kjører i 1080p/60fps.

Halo 3:
-Spillet + all dlc-en.
-Kjører i 1080p/60fps

Halo 4:
-Spillet + all dlc-en.
-Kjører i 1080p/60fps

Halo Nightfall:
-Miniserie (live action) med Agent Locke i hovedrollen
-Skal lede inn til Halo 5

Halo 5 Beta tilgang
-Skal starte i desember en gang.

For min del er det historiemodusene som er den største attraksjonen. Jeg ser spesielt frem til å spille gjennom Halo 1 og Halo 2 for første gang. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Halo: Reach var grusom, syns jeg. Gå fra A til B. Skyt horder med fiender mens du venter på at dør skal åpne seg. Gjenta.

ODST hadde en veldig god stemning. Det var helt greit, egentlig.

Går ut i fra at Destiny ikke fallt i smak hos deg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...