AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 HEi En måned før separasjonen vår (vi ble separert i september), vant jeg 500 000 i tipping. Disse pengene ble satt inn i banken. Jeg har ikke brukt disse pengene, men ønsker ikke at min "tidligere" ektefelle skal få noe av disse pengene. Er det et sted i ekteskapsloven hvor det står noe om at jeg har krav på disse pengene. Har lettet, men ingenting er funnet. Anonymous poster hash: ff0f0...7ac Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) HEi En måned før separasjonen vår (vi ble separert i september), vant jeg 500 000 i tipping. Disse pengene ble satt inn i banken. Jeg har ikke brukt disse pengene, men ønsker ikke at min "tidligere" ektefelle skal få noe av disse pengene. Er det et sted i ekteskapsloven hvor det står noe om at jeg har krav på disse pengene. Har lettet, men ingenting er funnet. Anonymous poster hash: ff0f0...7ac Beklager at dette ikke er et "gyldig" svar men min onkel og tante skilte seg for 1,5 år siden og rett i forkant av det, så solgte onkel et arvestykke for ca 40.000 kroner, tanta mi fikk ingen ting av de pengene selvom hun prøvde og dette var vell 1-2 månder før de skilte seg. Endret 7. oktober 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 HEi En måned før separasjonen vår (vi ble separert i september), vant jeg 500 000 i tipping. Disse pengene ble satt inn i banken. Jeg har ikke brukt disse pengene, men ønsker ikke at min "tidligere" ektefelle skal få noe av disse pengene. Er det et sted i ekteskapsloven hvor det står noe om at jeg har krav på disse pengene. Har lettet, men ingenting er funnet. Anonymous poster hash: ff0f0...7ac Beklager at dette ikke er et "gyldig" svar men min onkel og tante skilte seg for 1,5 år siden og rett i forkant av det, så solgte onkel et arvestykke for ca 40.000 kroner, tanta mi fikk ingen ting av de pengene selvom hun prøvde og dette var vell 1-2 månder før de skilte seg. Tusen takk for hjelpen, men tror det blir annerledes når det er snakk om arv. Anonymous poster hash: ff0f0...7ac Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 HEi En måned før separasjonen vår (vi ble separert i september), vant jeg 500 000 i tipping. Disse pengene ble satt inn i banken. Jeg har ikke brukt disse pengene, men ønsker ikke at min "tidligere" ektefelle skal få noe av disse pengene. Er det et sted i ekteskapsloven hvor det står noe om at jeg har krav på disse pengene. Har lettet, men ingenting er funnet. Anonymous poster hash: ff0f0...7ac Beklager at dette ikke er et "gyldig" svar men min onkel og tante skilte seg for 1,5 år siden og rett i forkant av det, så solgte onkel et arvestykke for ca 40.000 kroner, tanta mi fikk ingen ting av de pengene selvom hun prøvde og dette var vell 1-2 månder før de skilte seg. Tusen takk for hjelpen, men tror det blir annerledes når det er snakk om arv. Anonymous poster hash: ff0f0...7ac Men går penger fra salg av arvegjenstander under arv da ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 HEi En måned før separasjonen vår (vi ble separert i september), vant jeg 500 000 i tipping. Disse pengene ble satt inn i banken. Jeg har ikke brukt disse pengene, men ønsker ikke at min "tidligere" ektefelle skal få noe av disse pengene. Er det et sted i ekteskapsloven hvor det står noe om at jeg har krav på disse pengene. Har lettet, men ingenting er funnet. Anonymous poster hash: ff0f0...7ac Beklager at dette ikke er et "gyldig" svar men min onkel og tante skilte seg for 1,5 år siden og rett i forkant av det, så solgte onkel et arvestykke for ca 40.000 kroner, tanta mi fikk ingen ting av de pengene selvom hun prøvde og dette var vell 1-2 månder før de skilte seg. Tusen takk for hjelpen, men tror det blir annerledes når det er snakk om arv. Anonymous poster hash: ff0f0...7ac Men går penger fra salg av arvegjenstander under arv da ? Jeg er ganske sikker på dette, sjekk § 59 i ekteskapsloven. Anonymous poster hash: ff0f0...7ac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå