Ovidia2 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Invisible Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Eventyrlig, nesten litt trollsk stemning her. Ser for meg at det symboliserer en del uavklart for/rundt denne personen, men det er nå min tolkning. Likte s/hv (som så ofte) Godt jobba og tommler opp:-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Et bilde som jeg faller for Tove. Flott bruk av modellen brukt semi transparent mot bakgrunnen. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Som vanlig sier ikke mer men denne huldra hadde jeg ikke vært redd for å møte,trolsk! 2 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Tusen takk for hyggelige kommentarer fra dere Pentaxen, Jan og Jarle:)! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg ser ei hand, men ingen moble - ville likevel ikke bli forundret om det er en der. Idag kommer dette leketøyet først og sist og hele veien i mellom. Ja, dette var min første tolkning da jeg så dette bildet. Men med den bakgrunnen kan hun også godt vært ei heks du kom forbi på din vei også - virker litt ubestemmetlig. Spennende bilde som sådant og signaturen er igjen fint kamuflert og plassert noe mange burde ta etter. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg ser ei hand, men ingen moble - ville likevel ikke bli forundret om det er en der. Idag kommer dette leketøyet først og sist og hele veien i mellom. Ja, dette var min første tolkning da jeg så dette bildet. Men med den bakgrunnen kan hun også godt vært ei heks du kom forbi på din vei også - virker litt ubestemmetlig. Spennende bilde som sådant og signaturen er igjen fint kamuflert og plassert noe mange burde ta etter. Roar Så dette nå Roar! Ja tanken at hun prater i en mobil er jo ikke utenkelig..i disse tider..men her er det noe annet vi er ute efter..følelser ..og det behøver ikke beskrives håper jeg.. for det må betrakteren selv få legge inn i bildet.. Takk for du tok deg tid til åskrive. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg