Luili Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Har opplevd at over 100 stk fra rundt om i verden har forsøkt å koble seg på TCP port 1214 på min maskin i løpet av ettermiddagen...hva skal det være godt for? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hackerwatch.org: TCP Connection Attempted on Protected Port -------------------------------------------------------------------------------- MusicCity.com Morpheus (1517/1214) The Morpheus File sharing application requires this port to be open to share files with other users. However, since there are known Denial of Service exploits again Morpheus, for full security it is suggested that this port NOT be opened. Har opplevd det samme selv..... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Bare 100 :smile: Enkelte dager renner det inn så mange at jeg holder på å spy! Har laget egen regel i firewallen som blokker denne porten. Sparer meg for mye mas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå