Need44speed Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Takker for svar Endret 7. oktober 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 sånn rulling eller? http://fitnessbloggen.no/egenmassasje-guide/ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Takk, men jeg tenkte hva man kan gjøre mot dårlig holdning som apt og "slappe" skuldre Endret 7. oktober 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Har du tilgang til treningssenter eller kun hjemmetrening? Skuldrene reparerer man enkelt ved å trene roøvelser så forholdet mellom bryst og rygg blir mer likt. Hjemme kan man finne seg noe å holde i liggende for å så heise seg opp i en motsatt pushup. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Har tilgang til treningssenter, og har begynt med barbell rows, så da er jeg vel på rett vei da Men hvordan fikser man apt da? Apt ikke atp Endret 7. oktober 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det er flere måter å tilte på, men i hovedsak handler det om å styke noen muskler ( bakside lår ol) og slakke andre med rulla. Finner du et google-bilde av noe som ligner mest mulig? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Sånn som dette bilde jeg fant Edit - får ikke limt inn bilde på mobilen, men det er lordosis Endret 7. oktober 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Denne tar for seg de fleste, http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/hips_dont_lie_fixing_your_force_couples 70% vil være gjort alene ved å trene et fornuftig program som hindrer rygg og bakside lår samt baken i å bli for slapp. Typiske strand-muskel-programmer med sumomark og mye benkpress og biceps vil forværre problemene og ofte være kildene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Nice Driver med strong lifts, tror det er fornuftig. Men hvilke tøyeøvelser kan jeg Gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå