ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Den norske e-sportstjernen vil ta hånd om livssituasjonen før han fortsetter spillingen for fullt.E-SPORT: StarCraft II Lenke til kommentar
Puro Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, Norge gjør det ikke lett for ikke-konvensjonelle yrker. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, Norge gjør det ikke lett for ikke-konvensjonelle yrker. I Norge er det egentlig ganske enkelt for alle og enhver. Han er langt fra den eneste under 30 som sliter med å kjøpe bolig... 1 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Håper Snute kommer sterkt tilbake til neste år, har vært veldig morsomt å følge han på turneringer i år. Må si jeg ble overrasket over hvor mye han har dratt inn i prispenger. Godt jobba! 2 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, Norge gjør det ikke lett for ikke-konvensjonelle yrker. Ja, hva skjer?! Han driver jo med sport! Forstår ikke Norge at folk som driver med sport skal ha penger til det de har lyst på?! Pottitland, altså. 1 Lenke til kommentar
F3.FearTheMILF Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Satser på at at kommer raskt tilbake! Lenke til kommentar
CWH Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Helsa først Snute! Klokt av deg å ta pause dersom du har antydning til musesyke. Ta deg en velfortjent ferie, så håper jeg å se deg igjen i fremtiden ta innersvingen på Koreanerne! Lenke til kommentar
Fearsome Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Alle trenger vel ferier innimellom for å komme sterkere tilbake! In Snute we trust! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Trist å høre, men det var dødskult så lenge det varte! Utrolig moro å se en nordmann gjøre det så bra i scenen! WP, og GL HF videre Snute! Lenke til kommentar
EnchantingVids Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Snipp Snapp Snute Så var eventyret ute for denne gang! Lenke til kommentar
EnchantingVids Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Leit å høre, får håpe du kommer fort tilbake og tar innersvingen på alle! 1 Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Snipp Snapp Snute Så var eventyret ute for denne gang! Det var fint sagt, og mye hyggeligere enn det jeg skrev. Og ja, jeg håper han kommer sterkt tilbake neste gang, med mindre han finner ut at han vil satse på noe annet da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå