Øystein.F. Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Solide salstal for 3DS-versjonen lovar godt før storebror lanserast på Wii U.Super Smash Bros. for Wii U har fått dato Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Årets Julegave! Tenker det skal spilles en del i juleferien. Lenke til kommentar
Aleksander.dev Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Herregud som jeg gleder meg til dette spillet kommer! Håper det bare ikke ender i en stor skuffelse. Som mange andre har jeg fulgt spille sia N64 og det har så langt aldri skuffet. Liker ikke helt dette skylanders opplegge da, men får se.. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Gleder meg veldig til dette har og kommer nok til og skaffe gamecube kontroller og adapteret også. Dette blir en fin julegave til meg selv. Ps ser en liten feil i artikkelen Nord Amerika fikk spillet samtidig som oss den 3 Oktober det er Australia som fikk det den 4 Oktober. Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Trodde egentlig ikke jeg kom til å si dette, men om det viser seg å være bra er jeg nesten fristet til å skaffe Wii U kun for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå