Gå til innhold

Trådløs tastur med lys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et trådløs tastatur med lys engang selv men det vil jeg ikke anbefale, Det er jo trådløst og om det skal ha lys i også så vil batteritiden være irriterende liten. Det er min erfaring hvertfall. Jo simplere tastaturet er jo bedre batteri tid.

Har kikket litt mer rundt, og tror jeg heller går for dette Logitech Illuminated Keyboard K800 Får bra anbefalinger?

(Var visst litt blandede erfaringer når jeg leste mer gjennom)

Bruker bare lys når man taster, og slår av automatisk og demper etter lys i rommet. Video

"Rask og enkel opplading.

Du bare lar den standard mikro-usb-ledningen stå i datamaskinen i 3–6 timer, så har du strøm nok til opptil 10 dager.* Du kan til og med skrive mens tastaturet lades."

Var innom Expert og så på det andre. Ja det var internett pris det sa de, måtte betale 200 + i butikk. Men det tastuteret var egentlig veldig lite. Dette ser mer normalt størrelse ut.

Eller hvilket tror dere er best av de? :)

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Aha sånn ja. Vel bruker alltid mus likevel. I stuen også.

En ting jeg funderer på, at de ser ikke ut til å være siste skrik akkurat? Den store har referanser helt tilbake til 2010 hvertfall, 4 år. Vet ikke hva man skal legge i det. Men kunne ikke se noe nyere modeller av sånne.

Lenke til kommentar

Alderen trenger du ikke tenke på, det er gode tastaturer. Begge tastaturene bruker Logitech Unifying mottaker, slik at du kan bruke samme mottaker til flere Logitech-enheter. Jeg anbefaler at du anskaffer en Logitech trådløs mus i samme slengen, dersom du ikke har en fra før.

Har en, kjøpte for noen mndr siden. En Perfomance MX. Bra mus syns jeg :)

Lenke til kommentar

Alderen trenger du ikke tenke på, det er gode tastaturer. Begge tastaturene bruker Logitech Unifying mottaker, slik at du kan bruke samme mottaker til flere Logitech-enheter. Jeg anbefaler at du anskaffer en Logitech trådløs mus i samme slengen, dersom du ikke har en fra før.

Har en, kjøpte for noen mndr siden. En Perfomance MX. Bra mus syns jeg :)

Da er det bare å slå til på et K800, så ser du endelig lyset :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Til stuebruk kan du regne med i alle fall 7-10 dager mellom hver opplading, og en full opplading tar ca 3-4 timer. Tastaturet er ganske godt å bruke, så lenge du ikke skal skrive lange avhandlinger.

Heh. Fikk tastaturet(K800) den 10.okt. og har brukt det jamt så og si hver eneste dag siden da. Først i dag 3 desember var batteriet tomt første gang og er nettopp satt på lading. Nesten 2 måneder! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...