fjarle Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Sony Xperia Z3 Compact er vanntett, velbygget og lynrask.TEST: Sony Xperia Z3 Compact Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hatt denne noen dager selv nå, en kjempetelefon som må være det soleklart beste valget for alle som ser etter noe mindre enn mange av toppmodellene, uten å tape ytelse. 1 Lenke til kommentar
Thunderboltcat Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg føler at telefoner er blitt litt vel store i det siste, denne er derimot litt mindre, vanntett og like kraftig De fleste hadde blitt fornøyd med denne 2 Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 "Kompakt" har mistet all mening. 5 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) "Kompakt" har mistet all mening. ..men det er jo en kompakt Z3... ? Endret 7. oktober 2014 av keramikklampe 4 Lenke til kommentar
kaijoar Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fortsatt kritiserer ingen det kantede designet som er hovedårsaken til at Apple og Samsung selger voldsomt mange flere telefoner enn Sony. Telefonene er rett og slett ikke gode å ha i lomma. Dette har Samsung lenge skjønt, og Apple har kommet etter. Media hyller den eneste reelle konkurrenten til Samsung og Apple på en måte som får meg til å tro at det handler mer om prinsippet om å ønske flere sterke markedsaktører, enn at telefonene skal være bra. Sony sliter i motvind, til tross et pressekorps som nesten virker desperate i sin hyllest av deres nye modeller. Det har jo ifølge anmelderne ikke vært _NOE_ å utsette på alle Sonys siste modeller. Så hvorfor kjøper ikke alle Sony? Forøvrig har det (som det før har blitt kommentert en del om her inne) generelt sett vært en varierende byggekvalitet og feilprosent på Sonys siste telefoner. Min erfaring (ikke bare basert på egne telefoner, men fra innsiden i bransjen) er at Sony er det vanskeligste merket når det kommer til reklamasjoner, og det eneste merket kundene våre kommer inn og sier de absolutt IKKE vil ha basert på tidligere erfaringer. La meg understreke at jeg for det meste liker telefonene til Sony, men misliker formen, den voldsomme hypen journalistene står for, og ikke minst at det dessverre så langt ikke har vært et trygt kjøp. 1 Lenke til kommentar
El-moro Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ser ingen batteritest.. er det bare meg? 1 Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fortsatt kritiserer ingen det kantede designet som er hovedårsaken til at Apple og Samsung selger voldsomt mange flere telefoner enn Sony. Telefonene er rett og slett ikke gode å ha i lomma. Dette har Samsung lenge skjønt, og Apple har kommet etter. Korleis veit du sikkert at dette er hovedårsaka til at dei ikkje selger så godt? Media hyller den eneste reelle konkurrenten til Samsung og Apple på en måte som får meg til å tro at det handler mer om prinsippet om å ønske flere sterke markedsaktører, enn at telefonene skal være bra. Sony sliter i motvind, til tross et pressekorps som nesten virker desperate i sin hyllest av deres nye modeller. Det har jo ifølge anmelderne ikke vært _NOE_ å utsette på alle Sonys siste modeller. Så hvorfor kjøper ikke alle Sony? Kanskje fordi dei lagde telefonar som var elendige før, og at dei endå ikkje har fått bygd merkevaren sin opp igjen? Dei siste modellane deira er jo faktisk gode. 6 Lenke til kommentar
Ondrikus Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Pisklasse: Høy var da litt overdrevent Lenke til kommentar
Rtodto Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Uten tvil den beste mobiltelefonen på markedet akkurat nå. Jeg gleder meg til cyanogenmod blir tilgjengelig og man finner en vei rundt drm-problematikken. 1 Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Får Z4 compact en 5,2" skjerm da eller... ? Lenke til kommentar
insentum Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvordan er antennene? Har en Z1 og den er rett og slett drita dårlig på å motta signaler. Får høre i 8 av 10 samtaler at den jeg prater med ikke kan høre meg eller hører dårlig, og wifien er også svak. Det skal ikke være nødvendig å rope i telefonen inendørs for at den andre skal høre deg... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg hadde Z1 compact og vil meddele at etter lengre bruk merker du at de bruker latterlig dårlig kvalitet glass på bakside og skjerm. den blir fult full av riper som fylles med dritt og møkk, svekker skjermen styrke og som første til at skjermen min spontant sprakk i lomma mi uten ytre påvirkning. Lenke til kommentar
mortenaa Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fristet av denne, virker som en veldig bra telefon, men er ikke oppløsningen på 720 x 1280 (319 ppi) litt i laveste laget? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Skjønner ikke hvordan folk klarer å ripe opp telefonene sine så fælt. Har hatt en ZR i over et år, og det er ikke så mye som ei ripe i skjermen. Har dere den i lomma sammen med nøkler, mynter og anna skit eller? Jeg har den alltid i ei lomme bare for seg selv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Skjønner ikke hvordan folk klarer å ripe opp telefonene sine så fælt. Har hatt en ZR i over et år, og det er ikke så mye som ei ripe i skjermen. Har dere den i lomma sammen med nøkler, mynter og anna skit eller? Jeg har den alltid i ei lomme bare for seg selv. Jeg hadde en Samsung S3 fra rls Mai 2012 til Mai 2014 og hadde absolutt ingen riper i skjermen uten skjermbeskyttelse helt normalt bruk. Hadde Z1 i perioden fra Mai 2014 til August 2014 og den hadde blitt et ripehelvete ved utrolig lett bruk sammenlignet med S3'en. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg hadde Z1 compact og vil meddele at etter lengre bruk merker du at de bruker latterlig dårlig kvalitet glass på bakside og skjerm. den blir fult full av riper som fylles med dritt og møkk, svekker skjermen styrke og som første til at skjermen min spontant sprakk i lomma mi uten ytre påvirkning. Har du fått med deg at Z1 Compact ikke har glass bakside og at fronten er dekket av en beskyttelsesfilm som kan tas av event. byttes? 1 Lenke til kommentar
kjekarla Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Vil trygt anbefale compact z3. Fanrastisk kvalitet og super skjerm. Var selv skeptisk til 1280×720 siden jeg gikk fra en annen mobil på 442 piksler og 5.2 tommer. Men denne skjermen er enda bedre, med flotte varme farger. Størrelsen var det som jeg gikk for da jeg kjøpte denne. Uten å snakke ned andre mobiler, men kameraet på denne er så mye bedre en feks samsung s5 og spesiellt på kveld og natt. Du får også kjøpt et smartcover-deksel som minimerer eventuelle riper. Men personlig har jeg ikke hatt problemer med riper på mine sonytelefoner. Ja jeg har appleprodukter også. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kjøpte forrige Compact i vår eller begynnelsen av sommer. Meget bra telefon. Liker også kameraet på den. Blir vel en ny Compact på meg om ett års tid, tipper jeg. Men håper batteriet holder lengre slik at jeg slipper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg