Roar Kneppen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 From an old Man's Sandbox 1334 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Såg litt streng ut den måka...... Utradisjonelt - fikk meg til å tenke på et broderi // Rolf 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Såg litt streng ut den måka...... Utradisjonelt - fikk meg til å tenke på et broderi // Rolf Jeg har vel ikke hørt uttrykket før, men man kan kanskje kalle det et "digitalt broderi" for det er jo noe liknende man gjør - broderer med filtre og verktøy i et fotoprogram. Roar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 En tid holdt jeg også på med den effekten,synes virkningen var 3D aktig og stofflig. Ofte var det veldig mye arbeid som kom i tillegg også. Var ikke så værst dette, slik,men som du sier er det avvik fra rett fra brikke -bilde. Angry bird på en måte Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lekent levert dette Roar. Det er mange streite fugleportretter her på forumet, så det er artig å se et med en såpass twist som dette eksemplaret. mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Flott brodert fuglebilde. At kreativiteten din skulle slå ut i brodering, det hadde ikke jeg tenkt på. Men når du broderer dine bilder, blir det jo flotte og kunstneriske resultater, så bare forsett med det:-) Hvem vet, kanskje du hekler neste bilde..... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 KULT og annerledes fuglebilde. liker ditt kunstneriske arbeide her! Mvh Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg