Andythebird Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Hvilke deler syns dere jeg skal gå for ?Intel eller amd f.eks?Skal brukes til gaming Endret 7. oktober 2014 av Andythebird Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Den Perfekte PC-pakke (September 2014) 1 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Black refinery er jo en kjempepakke. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Støtter sveibuen. Black Refinery er god value og høy ytelse. 2 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det sveibuen og fflex sa, til den prisen får det du trenger. Utrolig god pc til en lav penge. Den videoen som ligger der ang å bygge selv er gull verdt, gjør at du selv kan klemme samme en pc på noen timer (om du ikke har gjort det før). Selv brukte jeg den filmen siden jeg var litt usikker på i hvilken rekkefølge det var smart å gå, han går fint igjennom hva som trengs og hvorfor. Se på filmen og kjøp inn det han bruker for å fjerne kropp elektrisitet. Lenke til kommentar
Andyfuglstad Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) hadde tenkt AMd fx 8350Azus Crosshair V formula zCooler master haf big towerCooler master 750wHyper x 16gb ram2x msi geforce 760 gaminglitt usikker på ssd enda Endret 7. oktober 2014 av Andyfuglstad Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei nei og nei. Dyrt og dårlig ytelse! Black Refinery gir deg MYE MYE MYE bedre ytelse! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Andyfuglstad. Med tanke på at du spør om råd her så bør du ta til deg tipsene. Amd cpuer ligger langt bak i ytelse, og to mindre kraftige skjermkort vs ett kraftig er aldri en god idé. Lenke til kommentar
Andyfuglstad Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 takk for tips men ble slik at jeg trappet opp budsjettet litt og kjøpte meg denne:Dhttps://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-i60-gtx-980-edition/10945#!tab:extra Lenke til kommentar
Kaptein Styrbord Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Drop x99 og 980 til z97 og 2x 970 så får du bedre ytelse og billigere. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 takk for tips men ble slik at jeg trappet opp budsjettet litt og kjøpte meg denne:D https://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-i60-gtx-980-edition/10945#!tab:extra Da må jeg si du trappet opp. Gratulerer med en flott maskin. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det meste er kanonbra på den PCen. Men et par ting som trekker ned i et så dyrt bygg. Det er en ræva PSU og litt dumt at det er stock kjøler på skjermkortet Ellers gratulerer med ny Maskin Håper du er fornøyd Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det meste er kanonbra på den PCen. Men et par ting som trekker ned i et så dyrt bygg. Det er en ræva PSU og litt dumt at det er stock kjøler på skjermkortet Ellers gratulerer med ny Maskin Håper du er fornøyd Det er jo ikkje en q-tec han har kjøpt da Så lenge han ikkje kjører 120% av det psuen er ratet for, så har det ikkje evig mye å si. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå