GroKoDilla Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lava dream Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dear mrs. Trendsetter:-) Knalltøft og kreativt igjen! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Artig - trengte ikke å lure på hvem som hadde laget dette. Som Pentaxen er inne på, så er du inne på et godt stilspor nå - liker godt det jeg ser Spesielt bra at tittelen treffer godt med grunntanken bak bildet. mvh Jan Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Dear mrs. Trendsetter:-) Knalltøft og kreativt igjen! Hehe! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Artig - trengte ikke å lure på hvem som hadde laget dette. Som Pentaxen er inne på, så er du inne på et godt stilspor nå - liker godt det jeg ser Spesielt bra at tittelen treffer godt med grunntanken bak bildet. mvh Jan Får jo litt prestasjonsangst når du sier sånn, da... Som jeg tidligere har nevnt, liker jeg jo meg innenfor mange forskjellige uttrykksformer ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Sprekt! ;-) Jeg er vel kanskje en som drar det til det smeller... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fint fra deg igjen Gro! Mvh Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Fint fra deg igjen Gro! Mvh Tove Blir nok litt inspirert av fargeeksplosjonene ute nå ;-) Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Modig og flott uttrykk! Dette er kandidat til "Dagens bilde".. :o) mvh, Walter Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Modig og flott uttrykk! Dette er kandidat til "Dagens bilde".. :o) mvh, Walter Ååå, det var pent sagt det, Walter! ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg