Gå til innhold

Adobe creative cloud - Mac og Photoshop abonnement

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen her som abonnerer på LR og PS gjennom adobe? Ser de har den billigste pakka til 93- pr måned.

Kan jeg med denne gjøre installasjon på min Macbook av LR og PS og i tillegg installlere LR og PS på en kraftig stasjonær PC jeg har? Eller gjelder det kun for én skrivebordsinstallasjon? Her blir det som sagt blanding av PC og MAC.

Vet ikke om det vil snurre greit rundt på min 2 år gamle ipad, så det er ikke noe førstevalg, men det kunne jo vært greit å browse bilder fra den og grovsortere.

Simen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ha mulighet til og logge deg inn i din "sky" hvor som helst og med hva som helst så det er ingen begrensinger.

Det med "min sky" blir jeg ikke helt klok på. Slik det ser ut på denne oversikten:

https://creative.adobe.com/nb/plans?store_code=no så står det ingen ting om nettskylagring på på den billigste pakka med kun LR og PS.

Skulle gjerne hatt den billigste pakka, men med en skytjeneste der jeg kunne synce de viktigste bildene mellom alle mine devicer.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg har tidligere kjøpt Photoshop CS6 Extended version og Lightroom, begge fullversjon som er installert på imac.

Nå ønsker jeg å få siste versjon av disse programmene og samtidig kjøpe Adobe InDesign.

Er det slik at jeg må ha creative cloud nå, eller fins det mulighet for å oppgradere til harddisken slik som tidligere?

På hvilken måte er det lettest å oppgradere? Eller må jeg kjøpe helt nye versjoner til fullpris.

Jeg jobber for tiden som lærer, og derfor lurer jeg på om det er mulig å få alle disse tre programmene billigere, selv gjennom creative cloud. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Adobe Creative Cloud kan være installert på så mange maskiner man ønsker. Men du kan bare ha aktivert lisens på 2 enheter samtidig (om det er windows, mac eller en kombinasjon gjør ingenting).

Så langt jeg har fått med meg så er alle apper på nettbrett og mobiltelefoner unntatt fra denne grensen; så de kommer i tillegg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...