Pin Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei oppdaget idag til min store irritering at det er lagt in min 4 char søking på søkemotoren her på forumet. Hadde det vært kun på emne / tema hadde det i og for seg vært np, men når dere har lagt det på nick search også er det veldig irriterende for folk med korte nick som meg Jeg pleier og bruke søke funksjonen på mitt eget nick for og raskt få opp de trådene jeg akkurat har svart på, evnt for og henvise kompiser etc til tråder jeg diskuterer i som jeg tror / vet de har interesse av. Kan dette endres? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 egne innlegg: http://forum.hardware.no/index.php?&act=Search&CODE=ego Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 egne innlegg:http://forum.hardware.no/index.php?&act=Search&CODE=ego hvor kan du trykke for å bruke denne koden? Litt kjipt å måtte inn i denne posten hele tiden for å søke på egne poster, eller memorisere koden... Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du finner samme greia om du klikker deg inn på din profil (link står helt øverst til venstre) og klikker "Finn alle innlegg skrevet av dette medlemmet" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Yummy: Det er ikke akkurat samme saken, med den metoden du beskriver får du opp en liste der du kan lese alle innleggene, med den andre metoden får du kun opp titlene på trådene. Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Oki. Regner med at den funksjonen du vil ha kommer på plass etterhvert. Som jeg har skrevet i en annen tråd - vi forstår at dere vil ha alle mulige funksjoner, features og diverse "thingmabobs" på plass, helst i går. Men det krever tid til å gjøre alt dette, så vi må dessverre be dere om å være tålmodige. We are in working progress! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 vi er da ikke så kravstore? men å få på plass de bra featurene fra det forige forumet ville vært kjekt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 ego`en vil vi få satt skikkelig inn i systemet asap Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Da er grensen for søkeord fjernet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå