Joachim_F Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Her må du stoppe en gruppe religiøse fanatikere og deres apokalypse-planer.Star Wars: The Old Republic får utvidelse Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Vil heller ha Knights of the old republic 3. 1 Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Vil heller ha Knights of the old republic 3. Agreed 2 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hvorfor det? Kotor kunne vært bra/var til tider bra, men med to så buggy spill i den serien, hvorfor i alle dager vil dere ha et tredje? Kanskje med et annet studio, bedre utviklingstid og noe som ligner på betatesting. Ellers syns jeg de likevel kan la være. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Synd med the old republic, hadde trua da det kom. Men etter å ha kommet til maks level var det bare to ting å gjøre, grinde pvp eller starte ny figur. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Synd med the old republic, hadde trua da det kom. Men etter å ha kommet til maks level var det bare to ting å gjøre, grinde pvp eller starte ny figur. Mao som alle andre MMO Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Synd med the old republic, hadde trua da det kom. Men etter å ha kommet til maks level var det bare to ting å gjøre, grinde pvp eller starte ny figur. Mao som alle andre MMO Forsåvidt sant. Holder meg unna mmo' intill videre Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 For ett øyeblikk satt jeg og funderte på hvorfor i pokkern Star Wars The Old Republic var referert som MMORPG i artikkelen, jeg tenkte da på Knights Of The Old Republic som var vesentlig eldre, etter noen sekunder husket jeg noe gammelt grums fra den gangen det var lansert. Så ja, det sier vell litt om kvaliteten når spill går i glemmeboka, mens de gode som KOTOR serien fortsatt huskes og sitter godt i hukommelsen. Lenke til kommentar
Cinaed Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Ildsjeler modifiserer og fikser garantert problemer i koden bare en venter litt lenger enn utgivelsesdato. For min del ville jeg ofret en finger for et gjensyn med så god historiefortelling. Det virker som om kvalitet stadig blir mindre viktig, nedprioriteres til fordel for overdrevet fokus på grafikk. Frihet til å ta egne valg er også imponerende godt implementert i disse etterhvert gamle slagerene. Ovennevnte faktorer gjør at spillene, til tross for grafikk, fremdeles har høy gjenspillbarhet og underholdningsverdi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå