Gå til innhold

Velge den riktige mobilen

PulZ

Anbefalte innlegg

Har lenge nå sett og fundert på ny mobil telefon, og har funnet ut at jeg må nesten spandere på meg en ny en da t200 gjør meg gal.

Poenget er at jeg trenger litt tips til telefoner som er kurrant nå tildags.

Har nesten fått hetta av Sony Ericsson på grunn av "lag" / treigheten på telefonene fra dem.

Men må inrømme at Z-600 ser litt fin ut, og jeg vurdere den sterkt, men så er det dette med funksjoner, og programvare og skjerm da :wow:

Nokia er jo det merke jeg har alltid har hatt, og har alltid vært fornøyd med de telefonen jeg har kjøpt fra dem.

Så jeg sitter å ser litt på Nokia 7250i da den ser både fin ut og har litt fine funksjoner.

Så er det jo Samsung som har vært drømmen en stund nå.

E-700 eller V200, men det som skremmer meg med samsung er prisen, da jeg synes det er litt drøyt med over 4000 kr for en mobil.

Hadde satt pris på noen råd, så kanskje jeg klarer å bestemme meg en gang jeg og *grin*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp ikke V200. Har selv hatt den,og den mangler alt av grunnleggende funksjoner.

Desutten er den treg å skrive meldinger med, dårlig mms støtte, lav bat tid, treg respons. Dårlig datasync. Gigantisk stygg antenne. Dårlig og slarkete kamerafunksjon som blir rævva etter hvert. Kan ikke sende noe som helst over IR, til andre telefoner.

Positivt: Bra Lyd og bilde. Ganske liten. (hvem bryr seg om lyd og bilde så lenge det er 4000 farger og polytones??)

Velg en Nokia 6600, selv om prisen er skyhøy...

Lenke til kommentar

Som sagt, har jo vurdert z-600 sterkt...

Men det som taler i mot den telefonen at er jeg begynner å bli lei av treigheten til ericsson, og z-600 skal jo til og med ha mindre "ressurser" enn t610'en..

Dette taler jo i værtfall i mot telefonen :/

Lenke til kommentar

z600 har bare 1.5 mb minne imens fks. en av hovedkunkurentene Samsung e700 har 9mb minne og den er mindre og stiligere (skal kjøpe meg den ja :nice: )

kan godt finne et bilde av begge to så du ikke har noen tvil om hvilken som ser best ut *grin*

ellers har jo e700 bedre kamera men mangler blåtann (ingen samsung har det foreløpig...)

synes personelig at e700 er mye mye bedre en z600...

Lenke til kommentar

ikke kjøp z600, den har altfor lite minne 1,5 mb er jo rett og slett

latterlig! Den er i tilleg stor litt tung og har dårlig batteritid. :grin:

Gå for en samsung e700 i stedet, mindre, penere og med mye mer minne

( hele 9mb) at den koster mer er jo en selvfølge, men jeg tror den er verdt

det *grin*

:woot:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har faktiskt bestilt meg en 6600 nå, får den vist på fredag...

Men sitter å lurer om jeg gjorde det riktige valget, er 6600 en kvalitets mobil evt om det er noe probs man bør vite om.

Det eneste jeg kan prakke ned på et utseende og batteri tid, men det er noe jeg lever med

Lenke til kommentar
6600 er stapp full av problemer og bugs. Ikke kjøp den. Alt for stoor og har ikke bruk for video innspilling

Vel, det er fordi du ikke greier å utnytte det potensialet telefonen har! Har en 6600, og jeg påstår at det er den beste telefonen man kan få tak i. Dyr? Vel, når den er stappfull av nyttefunksjoner, så betaler man gjerne prisen.

Når det kommer til valget mellom Z600 og E-700, så er valget klart: E-700!

Z600 er stor... Og så var det de som sa at 6600 var stor... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...