Arodem Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Assassin's Creed Unity blir kliss likt på Xbox One og PlayStation 4.– Vi låste konsollene til samme ytelse for å unngå debatt Lenke til kommentar
Populært innlegg Windoge Skrevet 7. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2014 Tråden på Neogaf nærmer seg en halv million sinte lesere, og Ubisoft ville unngå debatt. Way to go. 15 Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det som er ganske utrolig, er at vi i 2014 allerede snakker om nedskalerte spill, ca 1 år etter lansering av "next gen" konsoller. Jeg mener, i utgangspunktet skal "next gen" vare i 5-7 år? Minimum! Og vi er allerede kommet dit henn der utviklere må "spare" på detaljer... 7 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 900p er forsåvidt ok, men at versjonene skal være like "for å unngå diskusjoner"? Det er patetisk og ikke greit. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lunalotic Skrevet 7. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2014 PC Masterrace vinner igjen. 11 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg liker denne unnskyldningen de har kommet med i etterkant, snakker om tomprat. Og god jobb i å "unngå debatt". Ubisoft altså, for en gjeng... AtW 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Og debatten er i gang, som aldri før. Endret 7. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 PC Masterrace vinner igjen. Med Watch Dogs friskt i minne.....not so much. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det som er ganske utrolig, er at vi i 2014 allerede snakker om nedskalerte spill, ca 1 år etter lansering av "next gen" konsoller. Jeg mener, i utgangspunktet skal "next gen" vare i 5-7 år? Minimum! Og vi er allerede kommet dit henn der utviklere må "spare" på detaljer... Nå var det aldri realistisk at de skulle kunne rendre hd kvalitet. Ja de kan rendre ps3 spill i hd men ikke dersom du ønsker bedre grafikk, nei jeg tror ikke denne generasjonen vil leve like lenge, nå er det enkelt å få bakoverkompatibilitet også. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Eneste argument for å kjøpe dette til konsoll fremfor pc er uPlay. Jeg tror faktisk det er en strategi de har for å kunne selge dyrere spill på konsoll fremfor pc. 3 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det som er ganske utrolig, er at vi i 2014 allerede snakker om nedskalerte spill, ca 1 år etter lansering av "next gen" konsoller. Jeg mener, i utgangspunktet skal "next gen" vare i 5-7 år? Minimum! Og vi er allerede kommet dit henn der utviklere må "spare" på detaljer... Nedskalering er i grunn en positiv ting, som jeg tviler på er blitt gjort her. Det er vel snakk om at begge er *native* 900p. Oppskalering - lite bilde strekt større Nedskalering - større bilde krympet (en form for Anti Aliasing kalt super sampling - SSAA) Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvis konsoll-fanboys bryr seg så utrolig mye om ytelse så burde de aldri kjøpt en konsoll i utgangspunktet. Skjønner ikke oppstyret. Ytelsen ville vært elendig uansett. 5 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvis konsoll-fanboys bryr seg så utrolig mye om ytelse så burde de aldri kjøpt en konsoll i utgangspunktet. Skjønner ikke oppstyret. Ytelsen ville vært elendig uansett. Det er ganske klart at du og veldig mange ikke er i stand til å se det store bildet og kun ser 900p 30fps. Dette er mer og større en som så. Om du/dere ikke er i stand til å tenke dere frem til hva det kan være så ta en titt på dette klippet fks. 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Blir interessant å se om pre-orders går drastisk ned etter dette. Syns jeg hører hele Ubisoft gjengen synger på kontoret: "Here I go again on my own Going down the only road I've ever knownLike a drifter, I was born to walk aloneAnd I've made up my mind" ~ Whitesnake (Here I Go Again On My Own) Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det som er ganske utrolig, er at vi i 2014 allerede snakker om nedskalerte spill, ca 1 år etter lansering av "next gen" konsoller. Jeg mener, i utgangspunktet skal "next gen" vare i 5-7 år? Minimum! Og vi er allerede kommet dit henn der utviklere må "spare" på detaljer... Og derfor er det flere av oss som aldri vil røre en konsoll, og heller holde seg til pc som ikke bare til enhver tid har mulighet for bedre ytelse, men kan også opgraderes gradvis for å holde følge med slikt. Det at spill nedgraderes, er nok ikke like irriterende som at pc-brukere må vente opptil 1 ½ år på spill etter de kom på konsoll (gta5) Bortkastet potensiale rett og slett. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvis konsoll-fanboys bryr seg så utrolig mye om ytelse så burde de aldri kjøpt en konsoll i utgangspunktet. Skjønner ikke oppstyret. Ytelsen ville vært elendig uansett. Du tar ikke poenget. 5 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvis konsoll-fanboys bryr seg så utrolig mye om ytelse så burde de aldri kjøpt en konsoll i utgangspunktet. Skjønner ikke oppstyret. Ytelsen ville vært elendig uansett. Hadde du forstått hva saken dreier seg om dersom PC versjonen hadde vært låst til 900p og 30fps for å unngå diskusjon? 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Då er spørsmålet; -har dei låst spelet fordi det er PS4 eller Xbox One som er treig? Kjøyr debatt fanboys! Eller kanskje ikkje.... Dette er berre bortforklaringer for Ubisoft sin side, det er lettare å skylde på at det er fansen sin feil enn å innrømme at det er lettare å lage spel som kjøyrer glatt dersom dei ikkje treng å presse konsollen på ytelsen. 2 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Da har Ubisoft svart uten å svare: (siste avsnitt i artikkelen) "I think the main problem here is that the initial story suggests that the publisher has put platform parity politics over getting the best possible game out there, while the updated statement offers no real answers to the questions gamers actually have. If there's a technical reason that prevents PS4 offering a full 1080p presentation - or something closer to it compared to the Xbox One's 900p - I'm really curious to know what it is." http://www.eurogamer.net/articles/2014-10-07-ubisoft-defends-assassins-creed-unity-graphics-lock-for-parity-on-ps4-xbox-one *Idet jeg postet dette, ble artikkelen oppdatert, med ett nytt svar: Ubisoft has told Eurogamer that Assassin's Creed Unity's final technical specifications for PlayStation 4 and Xbox One are actually still to be locked down. etc etc Endret 7. oktober 2014 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå