luistheghost Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Granitt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dynamisk komposisjon hvor vidvinkel-effekten bidrar til å øke interessen for landskapet og leder betrakterens øyne forbi "katedralen" og opp til Linnekleppen. Gode valører og farger! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lekker presentasjon av høstfargene, Olav! ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nå har jeg jo hatt steinsamling som hobby i en del år. men slik granitt kan jeg da ikke huske å ha sett. Med denne fargen ville jeg ha tippa svovelholdig. Men får vel stole på at du har sjekka det ut. Enig med Walter som trekker fram virkningen av vidvinkel. Man får en slags tunellfølelse med god dybde her. En mikromodell av sfinxen har du også fått med deg nede til venstre. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hiver meg på de andres rosende ord:-) Flott! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det meste er sagt her av de andre, men liker godt graden av fargemetning som kler bildet godt og forsterker dybden i bildet mvh Jan Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Mange takk til alle sammen! @ Roar: P.g.a. det sterke lyset mot det lyse berget inneholdt denne RAW-fila nesten "ingenting". Burde ha brukt pola, som lå hjemme i skuffen. Derfor har jeg denne gangen dratt i spakene for å forsterke konturene i høyre bildeside for å dra blikket i kurven inn mot seilingsmerket. Resultatet ble svovelgranitt, noe jeg er sånn passe fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg