Rustymagus Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 De kaotiske bruduljene i Super Smash Bros. gjør seg godt på håndholdt maskinvare.ANMELDELSE: Super Smash Bros. for 3DS Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Digger spillet! Jeg bare syns det er litt uvante knapper for hopping, a og b. Vender meg sikkert til det snart. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kjøper dette når The New 3DS kommer ut i 2015. Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Veldig enig i den knotete menyen. Får ikke gjort enkelte challenges fordi jeg ikke finner det jeg skal i menyen :S Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Netkoden i dette spillet er ganske bra. Har i hvert fall en helt annen opplevelse av wi-fi enn anmelderen. Hovedproblemet mitt med spillet er at vi enda ikke kan bruke Gamecube-controller. Smash på 3DS er litt som FPS på konsoll. Det er bra, men det er likevel åpenbart at det kan bli bedre. Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 "Same Procedure as every year" Noe misvisende tittel når alle vet at det er laget bare 3 Smash Bros spill siden 1998, og det tredje er ikke ute engang. Mario Kart blir også kun laget en gang pr konsoll generasjon. Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 "Same Procedure as every year" Noe misvisende tittel når alle vet at det er laget bare 3 Smash Bros spill siden 1998, og det tredje er ikke ute engang. Mario Kart blir også kun laget en gang pr konsoll generasjon. Du mener vel fire? (Eller fem om du renger 3DS og Wii U spillene som to spill) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå