Auto Asmodeus Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Nei. Overvekten hans er definert som sykdom i likhet med altfor mange andre. Han trener for å bli frisk (les: tynnere) og jeg håper for hans skyld at han klarer det. Antall abonnenter på youtube er ikke et kvalitetsstempel sånn fyi. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Han trener for å bli frisk (les: tynnere) og jeg håper for hans skyld at han klarer det. Vel, den videoen der forbrant jo en del kalorier. Men håper virkelig noen følger med på blodtrykket hans. Endret 13. oktober 2014 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Er egentlig helt urelevant hva som måtte være skylden i hans overvekt. Folk som synes det er gøy å gjøre narr av overvektige og slenge usmakelige kommentarer fortjener rett å slett en rask høyre. Så enkelt er det folkens...om ikke foreldre har klart jobben med oppdra folk så får andre slå den på plass. En får ikke slike antall abonnenter på Youtube om en ikke leverer noe verdt å se på. Og alle som har litt over moderat interesse i spill burde vite hvem boogie er. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det er dine subjektive meninger, Larzen. Vi lar det være der.. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Han burde kanskje vist sine positive sider oftere istedetfor å være et irriternede, gnålende fleskeberg. Er jo bare en karakter han har. Akkurat som Eckbo har sine. At du tar det seriøst og mobber en pga han er feit sier jo heller mer om din intelligens. Bare konstaterer fakta. Min intelligens er ikke tema her så hold deg til ting du kan. Morsomt at du sier at det er Larzen sine subjektive meninger, mens når du kommer med meninger, bruker du ord som "bare konstaterer fakta" Meget imponerende Forstår forøvrig ikke hva du mener med at jeg skal holde meg til ting jeg kan. Bare syntes det er rart at folk ikke forstår at han spiller en karakter. Samtidig som jeg satt spørsmålstegn med alt folk kaller han feit, og er tøff med keyboardet i hånda. Bare litt lavmål. Det var alt. Takk for meg. Endret 13. oktober 2014 av henrikrox 3 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 2 sider med diskusjon av en bruker på youtube er vel litt off topic? Tilbake til DC: Er serverene oppe? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Nei, ikke oppe.Og jeg oppdaget først i dag at det ikke går poeng til klubben, når serveren ikke er online.Vil det si at poengene ikke blir lagret offline engang, så når serveren kommer opp, så blir de overført? Har jo kjørt i timesvis, og levlet fra 16 til 27. Og kjipt hvis all den kjøringen ikke har gitt noen poeng til The Goonies. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ny oppdatering ang server status http://www.dualshockers.com/2014/10/13/new-driveclub-server-update-coming-within-24-hours-more-online-features-will-return/ Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Nå får dem se å bli ferdige med serverne sine! Ellers fortsetter jeg å storkose meg med spillet. Jeg spiller for å få 3 stjerner på en bane før jeg går videre, og er nå stuck på driftebanen i Sognefjord. Jeg er ikke god på drifting. Noen som har noen kjekke tips? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Da var dette spillet runda - alle stjernene i boks. Sleit litt med Atom V8-løpet, hot lap med Hennessey og drift (!) med Zonda. Generelt sett var driftinga vanskeligst - ligg langt ut i svingen og ha høyest mulig fart igjennom. Til slutt går det Sitter igjen med en litt bittersøt følelse. Spillet er bra, men de kunne tonet ned rubberbandinga et par hakk. Blir veldig tydelig på slutten når du spinner rundt eller kjører av veien, ligger på 12 plass, tar igjen alle på en kort tid, men deretter blir liggende noen sekunder foran de neste 4 rundene. Blir for dumt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Driveclub: Still no signal... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Vurderer å gi «Driveclub»-sjåførene kompensasjon Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Har lagd en klubb, trenger medlemmer for at den skal bli aktiv. "Race Aces" heter den. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ai i Driveclub kan dra til helvete! Forbanna å irriterende den er... 1 Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Ai i Driveclub kan dra til helvete! Forbanna å irriterende den er... Tror det er litt individuelt hvordan man opplever AI'en i dette spillet. Har enda til gode å bli oppriktig frustrert på grunn av AI'en (er level 33 og har 211 stjerner totalt). Fikk utrolig nok spilt litt online i går, og må si at det er utrolig fett og viser enormt potensiale når alt er oppe og går. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Løpene i Forza oppleves langt mer dynamisk og levende for og si det sånn. Men det hindrer meg ikke enda i å ha det gøy 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hva? Får man ikke poeng til klubben om man er offline, les: pga. Pikkserverene til Sony ? Blir ikke disse buffret til man er heldig og kommer seg online igjen? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) For ett utrolig mongo spill. Og den grusomme AI`en kostet meg en stk. sår hals og blodsmak i kjeften. Fy flate meg, tror det nærmest svartnet her noen brøkdels sekunder. Ikke mer av dette spillet i kveld i hvertfall Endret 16. oktober 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Har de fått fiksa serverne slik at online biten er fungerer ? Ser at det koster 339,- for pluss medlemmer å oppgradere til full game. Og det frister litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå