New77Era Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Helt ærlig, er det verdit å plukke opp dette spillet? eller vente på The Crew? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Prøv PS+ versjonen først når det kommer. The Crew var ganske middelmådig ut i fra beta tilbakemeldinger har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Huff...kom i skade for å sette på in-game musikken i ett løp Fullstendig krisedårlig! Man hører at det er samme gjengen som står bak den evinnelige dritten som var Motorstorm ja Grusomt. Endret 9. oktober 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Leser om folk som vil at dem skal gå tilbake å lage Motorstorm. Ikke enig, dem burde gå tilbake å lage skikkelige rally spill. Det mestret dem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Motorstorm var en helt fantastisk bedriten nedtur. Mistet lysten på etterfølgerene av den grunn, ble med demoene eneste. Men Motorstorm falt jo på sin egen hype da det var en del av Sony-fantasien og fadesene som fulgte i årene etter PS3 avsløringene. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Oppdaterer førstepost så fort jeg får ordentlig tilgang til serverne, sliter veldig med å komme inn nå. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Fant ganske fort ut at DriveClub var ikke for meg så slenger ut preorder koden min for og låse opp Special RUF RT12 R Pack i spillet. Førstemann til mølla prinsippet og er fint hvis vedkommende sier ifra når de har brukt koden slik at jeg kan oppdatere posten min. AD2C-3TN6-96GR Enjoy og happy gaming til alle DriveClub fans Edit koden er brukt av MiRaCL Endret 10. oktober 2014 av Joffe25 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Den er allerede brukt fikk jeg beskjed om. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) lagde en klan jeg! kalte den DiskusjonNorge2 Endret 9. oktober 2014 av Protrik 1 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Kom nesten online i sted. Men lobby ble borte og jeg ble kastet ut av server igjen. Nok en gang så har man blitt servert et beta produkt som ikke fungerer 100%, men dette er vel bare å forvente i dagens spillmarked. Tips: Driftchallenge er mye enklere å gjennomføre om man sitter i cockpit i stede for å se bilen fra utsiden. Endret 9. oktober 2014 av MiRaCL Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kom nesten online i sted. Men lobby ble borte og jeg ble kastet ut av server igjen. Nok en gang så har man blitt servert et beta produkt som ikke fungerer 100%, men dette er vel bare å forvente i dagens spillmarked. Tips: Driftchallenge er mye enklere å gjennomføre om man sitter i cockpit i stede for å se bilen fra utsiden. det med cockpit fant jeg ut også.. slet litt med ene oppdraget, men så fort jeg bytta til cockpit så tok jeg den på første forsøk O.o weird Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg får helt nøya av å se i ræva på bilene i bilspill. Føler jeg har NULL kontroll på bilene og at de sklir ut. MÅ sitte inni, tror ikke jeg kan huske ett eneste bilspill der jeg har foretrukket ekstern kameravinkel. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) De fleste brett er lette, men noen er helt håpløse pga hissig AI. "Punching above your weight" - Her må man kjøre tregeste bilen og AI'en er helt håpløs på liten bane. Gitt opp dette mappet, blir dyttet rett i veggen i vær sving av de andre bilene. "BHR Track Day" - Umulig å slå tiden her uansett hvor bra jeg kjører og bil jeg velger, weird. "Italian Performance Cup" - Hissig AI som dytter meg av banen konstant Helt ening det mange reviews sier. AI har 0 flexibilitet og følger drivelinje uten unntak. Fatter ikke at ikke utvikler har tenkt over dette. Endret 9. oktober 2014 av MiRaCL Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Alltid brukt cockpit eller panser view selv, håpløst å "kjøre" bak bilen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er det bare jeg som har AI-biler som kjører forbi hverandre eller meg istedet for å følge linja slavisk? Jeg ser noe av kritikken, men da må jeg ikke bremse så tidlig før svingen neste gang.. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 AI bilene kjører forbi meg på langstrekker selv om jeg har høyere fart ut av sving og egentlig kjører fra dem, men i svinger så blir jeg påkjørt bakfra og får minus poeng. Er det noen andre som har lagg i det man kjører over mållinja? Her fryser hele spillet i 1 sekund før det laster neste animasjon. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er det bare jeg som har AI-biler som kjører forbi hverandre eller meg istedet for å følge linja slavisk? Jeg ser noe av kritikken, men da må jeg ikke bremse så tidlig før svingen neste gang.. Nei, dem overdriver AI kritikken. Har testet mange ganger å AI følger ikke en slavisk linje hele tiden. Dem går ut av ideal linjen å prøver å kjøre forbi på utsiden like ofte som som jeg tråkker hardt på bremsene og får en i ræva. AI er langt fra perfekt, men ikke så ille som enkelte skal ha det til. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 pleier å spille bilspill med ratt og da bruker jeg cockpit eller panser view, men spillet her fungerer ikke med rattet jeg har og der ble jeg ferdig med siste mission, så nå er det trophy hunting mens jeg venter på serverne blir fiksa Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 AI bilene kjører forbi meg på langstrekker selv om jeg har høyere fart ut av sving og egentlig kjører fra dem, men i svinger så blir jeg påkjørt bakfra og får minus poeng. Er det noen andre som har lagg i det man kjører over mållinja? Her fryser hele spillet i 1 sekund før det laster neste animasjon. har også opplevd at det har fryser når jeg kjører over målinja Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Skulle inn i går og laste ned driveclub fra Playstation plus, men kunne ikke finne den "gratis" prøveversjonen, bare oppgraderingen til fult spill for ca 350kr. Har jeg missforstått med at det kom en gratis PP+ versjon? som var begrenset til et fåtall biler og baner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå