Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Driveclub's Dynamic Weather Update Completely Changes The Game Endret 9. desember 2014 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2014 Det ser pent ut, helt til han kjører gjennom store mengder vann og det ikke er antydning til vannplaning eller bevegelser i vannflaten. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2014 La jeg også merke til.Vann er bare malt på veien. Ikke noen forskjell i lyden når du kjører gjennom en større pytt. Ikke noe sprut, og ikke noe forskjell i bilens oppførsel. Sminke-vann. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Høres jo helt elendig ut. Lurer på hva utviklerene egentlig har bedrevet tiden med etter det ble utsatt 1 år. Det kan ikke ha vært for å kvalitetssikre online biten eller så mye annet i hvertfall, bortsett fra det visuelle da som faktisk er umåtelig pent. Men det holder selvsagt ikke i ett spill som dette. Endret 10. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 10. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2014 Et av de bedre photomode bildene jeg har sett. Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 12. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2014 Det virker nesten som det er blitt en nisje med rendyrkede baneracere der det kreves masse terping for å mestre spillet fullt ut (og ikke minst der alle stiller med samme forutsetninger). Jeg for min del sammenligner dette spillet med WipeOut serien, bare på asfalt, og det er en veldig god ting. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2014 Noen som er med i en ok klubb de kan invitere meg til ? psn-id: Grimvarg Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2014 Hadde håpet at vær oppdateringen skulle vekke interessen min for dette spillet, men nei. Regn pyttene er som sagt i en post lenger oppe malt på veien, ingen reaksjon når jeg kjører over pyttene i veien, og bilen reagerer som om det var tørre veier. Jeg liker best å spille med bumper cam, og regn effektene som er i den modusen gjør at jeg får så dårlig sikt at det ikke er kjørbart. Flopp of 2014, dette spillet skal bort neste boss-tømmedag. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Noen aktive klubber her? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Noen aktive klubber her? Tviler på det. Er selv i en full klubb med diskusjon.no medlemer, men tror jeg er den eneste som er aktiv. Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Noen aktive klubber her? Noen aktive klubber her? Tviler på det. Er selv i en full klubb med diskusjon.no medlemer, men tror jeg er den eneste som er aktiv. Jeg spiller "aktivt" selv, men ble med i en tilfeldig klubb siden diskusjon.no klubben var full. Blir gjerne med på å starte en ny om noen er interessert. Spillet er fantastisk, og med sesongpasset i boks, blir det lenge til Driveclub får ligge i fred. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Jeg er interessert. Er bare level 9 ennå så har ikke spilt så mye. Men kanskje greit å være med i klubb fra start av så man får kjørt opp poeng og clublevel. Er ikke veldig god men er ute etter moroa. Er heller ikke sikker på hvor aktiv jeg kan være til enhver tid da jeg er småbarnsfar med begrenset fritid. Hva gir sesongpasset? Har lastet ned alle utvidelsene man fikk, men litt usikker på kjøp av sesongpass. Endret 15. desember 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Joiner en klubb selv jeg, føler jeg også er omtrent den eneste aktive i klubben jeg nåværende er i nå, bare fortell meg hvem hva og hvor. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Lurte på å starte en klubb som kalles NitroMancer (i mangel av et bedre ord) men jeg slettet den i helgen. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Lurte på å starte en klubb som kalles NitroMancer (i mangel av et bedre ord) men jeg slettet den i helgen. Det navnet var jo egentlig ganske kult da, men det er bare å lage noe, hva som helst og jeg er med. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Ok jeg kan logge meg på og opprette klubben nå. EDIT: Klubb "NitroMancers" er nå open for bidniss . Den er satt til "open". Gi beskjed hvis noe mer trengs for å joine da jeg er noob i spillet. Endret 15. desember 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Ok jeg kan logge meg på og opprette klubben nå. EDIT: Klubb "NitroMancers" er nå open for bidniss . Konge, jeg joina nå. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Joinet NitroMancers også. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Nice Vet ikke om jeg får spilt i kveld men skal slenge innom nå og da . Så man kunne laste ned en app for å følge med på klubben? Noen som har prøvd den? Endret 15. desember 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Opptatt med litt andre ting akkurat nå, men spiller sikkert litt senere ikveld :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå