firberblad Skrevet 18. november 2014 Rapporter Del Skrevet 18. november 2014 Er spillet verdt et kjøp nå, eller bør jeg vente litt til ? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. november 2014 Rapporter Del Skrevet 18. november 2014 Jeg har ingen problemer med å kaste vekk penger på spill, men er det ett spill jeg angrer jeg brukte penger på, så er det Driveclub. Hadde jeg fått valget mellom Driveclub og et brukt såpestykke,hadde jeg tatt såpa. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. november 2014 Rapporter Del Skrevet 18. november 2014 Jeg har ingen problemer med å kaste vekk penger på spill, men er det ett spill jeg angrer jeg brukte penger på, så er det Driveclub. Hadde jeg fått valget mellom Driveclub og et brukt såpestykke,hadde jeg tatt såpa. Njaa. Synes spillet er morsomt på offline-biten, men hvis man kun fokuserer på online så er dette spillet ubrukelig. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. november 2014 Rapporter Del Skrevet 18. november 2014 Bleh. Hva skal jeg med 2 gratis expansion packs. Gi meg tilbake penga. Jeg er ferdig med dette spillet. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Da var regnbygene komt til Driveclub hvis det er noen som fortsatt spiller dette. http://www.worldsfactory.net/2014/12/08/driveclub-weather-patch-live-notes-inside Lenke til kommentar
optipal Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Se der ja, endelig et komplett spill da? Oppdaget også at utfordringssystemet i spillet endelig var kommet live. Er jo på en måte det spillet har bygget rundt. Sikkert mange som har mistet interessen for spillet nå, men for min del synes jeg at tour-eventene er artige og må si jeg ble litt gira når de ga ut gratis tour-events + noen "anerledes" biler å prøve ut. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Lenke til kommentar
optipal Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 OK, det der var ganske rått!! Skrudde på ps'en med en gang for å starte nedlastingen. Det der må prøves:) Har været en effekt på kjøreegenskaper/bane på noen måte? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Hvis det ikke har en effekt på kjøreegenskapene ville det vært skandale! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Får da virkelig tro at det ikke bare er en ubrukelig kosmetisk effekt? Vil tro grunnen til at effektene kom i etterkant var for at de skulle tune inne fysikken i forhold til effekten. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Prøvde ett løp på den nye bana med den kjente broa(kommer ikke på navn) og med vær effektene på storm og kraftig regn, merka lite på kjøreegenskapene i forhold til tørrvær. MEN så synest jeg spillet er meh da. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Sorry. For min del er jeg ferdig med DriveClub for lenge siden.225 stjerner på en versjon som knapt kom seg online.Så å fyre på med regn og små addons nå, er for sent for min del.DriveClub er skrevet i historien blant de mest håpløse spillanseringene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Nei det ble vel aldri helt det blodfansen mente det skulle bli, og med god grunn. Det fortjente vel i grunn bare å floppe fullstendig i grunn. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Fint at det har kommet vær patch, men tror ikke engang jeg gidder å laste ned patchen da jeg er ferdig med dette spillet for lenge siden. Kjører rundt i regnvær på ordentlig støtt og stadig, er ikke så spennende. Endret 8. desember 2014 av MiRaCL Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Råeste væreffekter jeg har sett i et bilspill, gruser alt jeg har sett til nå. Spillet ble jo nytt for min del. Er nå level 36 så blir å spille dette fremover. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Råeste væreffekter jeg har sett i et bilspill, gruser alt jeg har sett til nå. Spillet ble jo nytt for min del. Er nå level 36 så blir å spille dette fremover. Inntrykket jeg også satt igjen med etter litt spilling i kveld. Tross den dårlige starten, så begynner dette spillet sakte men sikkert å skinne. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Har ikke spilt Driveclub siden Advanced Warfare kom ut, men den nye værpatchen ser skikkelig bra ut! Mulig jeg tester det i løpet av uken Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 9. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2014 Kjøpte spillet da det var på tilbud i forbindelse med black friday.Etter mye skryt her så spretta jeg plasten nettopp,ser det ligger en spill update på 2,5gb som lastes ned nå.Er det vær effekter som dere prater om eller må det kjøpes separat?Hva er de 2,5 gb i så fall?Noen nybegynner tips? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Kjøpte spillet da det var på tilbud i forbindelse med black friday. Etter mye skryt her så spretta jeg plasten nettopp,ser det ligger en spill update på 2,5gb som lastes ned nå. Er det vær effekter som dere prater om eller må det kjøpes separat? Hva er de 2,5 gb i så fall? Noen nybegynner tips? Vær effekter er det mest markante jeg så ihvertfall. Og det må ikke kjøpes nei. Endret 9. desember 2014 av Dore123m Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2014 Kjøpte spillet da det var på tilbud i forbindelse med black friday. Etter mye skryt her så spretta jeg plasten nettopp,ser det ligger en spill update på 2,5gb som lastes ned nå. Er det vær effekter som dere prater om eller må det kjøpes separat? Hva er de 2,5 gb i så fall? Noen nybegynner tips? Lag eller meld deg inn i en "club" tidlig. Det kommer noen biler som låses opp etter Club-Level. Og det level stiger etter hvert som du spiller spillet. Ellers anbefaler jeg deg å spille, sanke stjerne for å vinne, og ikke fokusere på å få alle stjernene i et løp med én gang. Noen ganger er det løpet mye lettere å få 3 stjerner på senere når du har låst opp en bil som kommer på et senere tidspunkt. Så spill bane etter bane, få 1, 2 og 3 stjerner alt etter som. Vend tilbake til tidligere baner og sank siste stjerne når du har fått bedre bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå