Selvin Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Folkens, kommende DRIVECLUB-spillere her på forumet, tenkte vi måtte ha en tråd for spillet her inne. Originalt var tanken å opprette en egen klubb for alle her men det viste seg problematisk siden maksimum er seks stk pr klubb.Uansett, vi ser om vi klarer å organisere challenges, races osv. sammen her inne, godt mulig vi får til noe. I tillegg er det mulig å holde litt styr på eventuelle klubber via førstepost her, kan lege ut logo og info i tillegg til hvem som rekrutter og hvilke spillere klubbene er ute etter. Vi får se Klubber her på Diskusjon.no: DiskusjonNorge [LEDIG] Status: LedigKlubbtype: Casual / Åpen for alle. Medlemmer: Infamous Toman, Selvin, Klubb åpen for alle, vi har per nå tre medlemmer og har altså plass til tre til. Bli med! DRIVECLUB-spillere: PSN-ID Forum-navn Toman85 Infamous Toman Selvinus Selvin ShrugZ Mala SF-TuRb0 Turb0 Videoer, screens osv.: Endret 7. oktober 2014 av Selvin 2 Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Er det ikke maks seks spillere per klubb? Det kan bli litt lite for Diskusjon.no :-) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Det var isåfall svært trist å høre, kommer selvfølgelig til å bli for smått for diskusjon ja. Får evt konvertere tråden til DRIVECLUB-kafeen Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 stemmer det, er bare 6 stk per klubb, vi får eventuelt lage flere lignende klubber når de andre er fulle. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Jeg endret til DRIVECLUB-kafeen, kan som nevnt evt holde orden på klubber osv. via førstepost etterhvert. Ser for meg muligheter med klubbraces og championships mellom klubber her inne, hadde vært morro! Endret 7. oktober 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Må jo nesten være medlem av en klubb i dette spillet, da de marginalt beste bilene unlockes via klubbspilling.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 La merke til det jeg også. Klubber er essensielt i dette spillet, jo før man joiner en jo bedre Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Har pre load startet for noen andre? Ikke startet til meg enda, begynner å bli nervøs for at det ikke blir ferdig til kl slår 12 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Endret 7. oktober 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Får enda ikke bestille ordinær utgave på US PSN, kun PS+ utgaven som ligger klar der! Hadde håpet å få noen timer før dama står opp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 DER kunne man kjøpe og laste ned spillet fra US PSN Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Bra at de har fått skikkelig gang på pre-loads osv., har vel vært mye problemer med det tidligere. EDIT: Sjekket nå, alle pre-order koder osv. er også tilgjengelige for innløsing, bare å legge inn og unlocke Endret 7. oktober 2014 av Selvin Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Halloisen! Fint initiativ til tråd og klubb. Om det er ledig plass, så er jeg med! DiskusjonID: TuRb0 PSN ID: SF-TuRb0 EDIT: liten feil :x Endret 7. oktober 2014 av TuRb0 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Herlig, er som sagt bare å joine klubben til den evt. blir full Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Har gitt det noen runder nå, og det var morro så langt Ikke noe Forza Motorsport på noe vis, men nå føler jeg i grunn for ett litt mer casual bilspill i grunn. Endret 7. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Flott tiltak Selvin. Levlet opp klubben fra 1-3 igår jeg Koser meg meget med spillet på gameplay, sammen med fantastisk flott visuell opplevelse med omtrent fotorealistiske områder og bilmodeller som ser for bra ut. Endret 7. oktober 2014 av Infamous Toman Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, merka det når jeg logga inn i dag Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Komplett har sendt ut de fysiske utgavene, så jeg er ready i morgen. Mulig å holde av plass i klubben? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Spillet har en helt fantastisk fartsfølelse, man føler virkelig at man suser forbi i 240 km/t! Intenst! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Spillet har en helt fantastisk fartsfølelse, man føler virkelig at man suser forbi i 240 km/t! Intenst! Både ja og tja...det merkes veldig,veldig godt at det kun kjører 30fps. Men likevel har de stort sett gjort en god jobb med responsive kontrollere og fartsfølelse syns jeg noe må man ofre for en eller veldig pen grafikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå