Gå til innhold

DRIVECLUB-kafeen

Selvin

Anbefalte innlegg

post-105963-0-99211000-1412663438_thumb.jpg

Folkens, kommende DRIVECLUB-spillere her på forumet, tenkte vi måtte ha en tråd for spillet her inne. Originalt var tanken å opprette en egen klubb for alle her men det viste seg problematisk siden maksimum er seks stk pr klubb.

Uansett, vi ser om vi klarer å organisere challenges, races osv. sammen her inne, godt mulig vi får til noe. I tillegg er det mulig å holde litt styr på eventuelle klubber via førstepost her, kan lege ut logo og info i tillegg til hvem som rekrutter og hvilke spillere klubbene er ute etter. Vi får se :)

Klubber her på Diskusjon.no:

DiskusjonNorge [LEDIG]

Status: Ledig
Klubbtype: Casual / Åpen for alle.

Medlemmer: Infamous Toman, Selvin,

Klubb åpen for alle, vi har per nå tre medlemmer og har altså plass til tre til. Bli med!

DRIVECLUB-spillere:

PSN-ID Forum-navn

Toman85 Infamous Toman

Selvinus Selvin

ShrugZ Mala

SF-TuRb0 Turb0

Videoer, screens osv.:

Endret av Selvin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg endret til DRIVECLUB-kafeen, kan som nevnt evt holde orden på klubber osv. via førstepost etterhvert. Ser for meg muligheter med klubbraces og championships mellom klubber her inne, hadde vært morro!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Bra at de har fått skikkelig gang på pre-loads osv., har vel vært mye problemer med det tidligere.

EDIT: Sjekket nå, alle pre-order koder osv. er også tilgjengelige for innløsing, bare å legge inn og unlocke :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Spillet har en helt fantastisk fartsfølelse, man føler virkelig at man suser forbi i 240 km/t! Intenst!

Både ja og tja...det merkes veldig,veldig godt at det kun kjører 30fps. Men likevel har de stort sett gjort en god jobb med responsive kontrollere og fartsfølelse syns jeg :) noe må man ofre for en eller veldig pen grafikk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...