Gå til innhold

Leter etter internasjonale musikktjenester med ubegrenset offline streaming


NoisyPepper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blir nok nødt til å kombinere. YouTube, Spotify, Wimp, Beat, Bandcamp, SoundCloud, Amazon, iTunes, radioen, den lokale platesjappen, piratbukten, indiske bootleg-boder. Veldig mange artister der ute trenger sårt dine få kroner for å fortsatt gi deg god musikk, så jeg anbefaler at du kjøper det du virkelig liker. Hold deg selv oppdatert på nye utgivelser via artistenes/bandenes egne nettsider og/eller Facebook/Twitter og finn egnet sted å høre et eventuelt nytt album, enten det skulle være Spotify eller forhåndsbestilling av fysisk kopi på Amazon.

Ha en fortreffelig aften, og nyt musikken! :)

Lenke til kommentar

En annen ting å støtte artister på er å gå på konserter. Ikke bare blir man mer sosial, men man viser artisten at en liker musikken hans hennes.

 

Dette er ikke hva jeg spurte etter, og jeg har svært liten toleranse for usaklige og irrelevante kommentarer, så jeg gir blanke F i din mening.

Annen grunn til du kunne ha droppet den kommentaren er at jeg kun hører på musikk på buss for unngå støy. Min interesse for musikk er minimal, og flesteparten av de bandene jeg faktisk ikke har gått lei, er oppløste, har pause, eller sangene jeg hører på er gamle!

Lenke til kommentar

 

En annen ting å støtte artister på er å gå på konserter. Ikke bare blir man mer sosial, men man viser artisten at en liker musikken hans hennes.

 

Dette er ikke hva jeg spurte etter, og jeg har svært liten toleranse for usaklige og irrelevante kommentarer, så jeg gir blanke F i din mening.

Annen grunn til du kunne ha droppet den kommentaren er at jeg kun hører på musikk på buss for unngå støy. Min interesse for musikk er minimal, og flesteparten av de bandene jeg faktisk ikke har gått lei, er oppløste, har pause, eller sangene jeg hører på er gamle!

 

Beklager så mye. Jeg misforstod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...