Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Java

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg får ikke kjørt java applet på maskinen. Jeg har prøvd i alle nettlesere, men det virker som det er en sikkerhetsinnstilling som blokkerer den. Meldingen er application blocked. Click for settings. og så når jeg klikker står det your security settings have blocked and untrusted application from running. Har det noe med windows å gjøre? Det var aldri slik før. På denne maskinen har jeg windows 8. Hvis jeg f.eks går inn på innstillingene til firefox så trykker jeg på utvidelser og går på java deployment toolkit så går det ikke an å aktivere det. skal man aktivere det? står bare spør for å aktivere og aldri aktiver. men de andre har aktiver alternativ. Litt kronglete forklart, men skjønner ikke så mye av dette. Noen andre som har hatt problem med java?

:)

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ev1VqyA.png

Dette er da i control panel på maskinen din, her kan du endre instillinger når det kommer til "Security". Ville nok ikke skrudd ned/av helt, heller lagt inn exceptions.

Edit:

Du kan også teste om Java fungerer fint her: http://www.java.com/en/download/installed.jsp

Lurer på om du også kan sette ting til default, hvis noe har endret seg over tid.

Endret av fjs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...