^fmj Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Fikk nylig igjen min SNES som hadde vært borte i 4-5 år, long story...... Problemet er at eufori ble til fortvilelse rimelig kjapt. Jeg får ikke bilde, tok og kjøpte en multiout-kabel uten at det ble noe bedre. Jeg har prøvd å rense med CRC. Det må være en viss kontakt, for skjermen "lever", ser fint om konsollen er på eller ikke. Noen tips? Har kjøpt sånn spesialskrujern, men det er ikke kommet enda. Endret 6. oktober 2014 av ^fmj Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Mest sannsynlig dårlige kabler/kontakt. Merket på min at det ble ofte dårlig kontakt på den kabelen som er blå(?) i den enden som går inn bak på konsollen. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Du kan kanskje reklamere? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, send den inn til Nintendo i Sverige og se hva som skjer.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Har nå fått skrujernet, åpnet og renset så godt det lot seg gjøre, men det ble ingen bedring. Lyspunktet er at jeg ikke har konsollen med loddet pin connector, skal ta å bestille en ny og krysse fingrene. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kan jo også være elektronikken som har tatt kvelden, ikke mye du kan gjøre da. Om du allerede har demontert den og renset den innvendig med feks elektronikk rens så er det ikke så mye som gjenstår , multimeter og en kjapp sjekk om at enheten får nok strøm innvendig er vel neste steg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Det kan være game over ja :/. Det som gjør at jeg ikke vil gi meg riktig enda er at jeg ser at det i alle fall er kontakt med TVen, ligner veldig på sånn som det var før da man måtte blåse noen ganger før bildet kom. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Ta en titt på tipsene til iFixit. Kan være du finner noe der du kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå