Kristian944444444 Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 så dere anbefaler er et turbokit r cross effektanlegg uten plombe, 90-100 dyse og bytte drev? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja, men du treng ikke gå så høyt som til 100 dyse. Trur 92 er perfekt, men test me 95 først for å være på den sikre siden. Å husk, når du skal skjekke farge på pluggen skal du stoppe moppa med full gass. Da vil du få riktig resultat. Å skjekke etter at moppa stått og bakka en stund slik som mange gjør vil gi feil resultat p.g.a. at da går den bare på tomgangsdysa. Derfor er det mange som dyser for magert og endre opp med en varmskjært moped. Lenke til kommentar
Kristian944444444 Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Ja, men du treng ikke gå så høyt som til 100 dyse. Trur 92 er perfekt, men test me 95 først for å være på den sikre siden. Å husk, når du skal skjekke farge på pluggen skal du stoppe moppa med full gass. Da vil du få riktig resultat. Å skjekke etter at moppa stått og bakka en stund slik som mange gjør vil gi feil resultat p.g.a. at da går den bare på tomgangsdysa. Derfor er det mange som dyser for magert og endre opp med en varmskjært moped. Tusentakk for god hjelp! Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ja, men du treng ikke gå så høyt som til 100 dyse. Trur 92 er perfekt, men test me 95 først for å være på den sikre siden. Å husk, når du skal skjekke farge på pluggen skal du stoppe moppa med full gass. Da vil du få riktig resultat. Å skjekke etter at moppa stått og bakka en stund slik som mange gjør vil gi feil resultat p.g.a. at da går den bare på tomgangsdysa. Derfor er det mange som dyser for magert og endre opp med en varmskjært moped. Tusentakk for god hjelp! 92 skal være mer enn nok. jeg har 98 på full trim og det er fortsatt litt for mye. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Hvis det er 17,5 mm forgasser (som er org. på disse) skal 92 være bra med effektanlegg. Endret 18. oktober 2014 av Heika98 Lenke til kommentar
marrrius1 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Du treng større enn 100 dyse!hadde 102 ein stund, men så har eg mista den dysa, har nå 110 i, men er litt for stort.. skal prøve med 105.. så anbefaler ein dyse som er mellom 102-110 Lenke til kommentar
engineraw Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Hei, jeg har tenkt til å kjøpe en helt ny rieju mrt 50 og lurer derfor på hvilken type trim som er anbefalt. Har egentlig tenkt til å bare kjøpe et effektanlegg og ta ut ploberingen i svanen. Hvor fort vil den da gå, og er det mye annet må jeg gjøre for at mopeden skal funke? hei jeg har rieju mrt og jeg har bare effektandlegg og den går ca 70 og greit 80 inedover bakker og vil si at leovince og voca voca 50/70 er bra. men den beste er nokk voca voca den drar bedre og får en god toppfart på ca 75 men leovince får du ca 70 i toppfart. bruker 115 dyse og har ikke hatt noe problemer med det( har og fjernet luft filter blomberinga som er utrolig lett og fjerne bare ta av sete og ta vekk plast ringen forran luftfilteret her har du en video av sykkelen og voca voca 50/70 potta. lykke til Endret 23. april 2016 av engineraw Lenke til kommentar
wallah brotha Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 plomberingen originalt i Norge er 10mm. Jeg fjernet bare den og satte inn 17mm plombe istedet som er originalt i Spania. Så dyset jeg opp fra 78 til 108 dyse. Drevet 12-62 og mopeden min går i 70km/t. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 MRT må ha 115-120 dyse uplombert/effektanlegg. Den bruker mye større dyse enn normalt, akkurat sånn som Yamaha TZR gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå