Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Enkel trim til RIEJU MRT 50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men du treng ikke gå så høyt som til 100 dyse. Trur 92 er perfekt, men test me 95 først for å være på den sikre siden. Å husk, når du skal skjekke farge på pluggen skal du stoppe moppa med full gass. Da vil du få riktig resultat. Å skjekke etter at moppa stått og bakka en stund slik som mange gjør vil gi feil resultat p.g.a. at da går den bare på tomgangsdysa. Derfor er det mange som dyser for magert og endre opp med en varmskjært moped.

Lenke til kommentar

Ja, men du treng ikke gå så høyt som til 100 dyse. Trur 92 er perfekt, men test me 95 først for å være på den sikre siden. Å husk, når du skal skjekke farge på pluggen skal du stoppe moppa med full gass. Da vil du få riktig resultat. Å skjekke etter at moppa stått og bakka en stund slik som mange gjør vil gi feil resultat p.g.a. at da går den bare på tomgangsdysa. Derfor er det mange som dyser for magert og endre opp med en varmskjært moped.

Tusentakk for god hjelp!

Lenke til kommentar

Tusentakk for god hjelp!

92 skal være mer enn nok. jeg har 98 på full trim og det er fortsatt litt for mye.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, jeg har tenkt til å kjøpe en helt ny rieju mrt 50 og lurer derfor på hvilken type trim som er anbefalt. Har egentlig tenkt til å bare kjøpe et effektanlegg og ta ut ploberingen i svanen. Hvor fort vil den da gå, og er det mye annet må jeg gjøre for at mopeden skal funke?

hei jeg har rieju mrt og jeg har bare effektandlegg og den går ca 70 og greit 80 inedover bakker og vil si at leovince og voca voca 50/70 er bra. men den beste er nokk voca voca den drar bedre og får en god toppfart på ca 75 men leovince får du ca 70 i toppfart.

bruker 115 dyse og har ikke hatt noe problemer med det( har og fjernet luft filter blomberinga som er utrolig lett og fjerne  bare ta av sete og ta vekk plast ringen forran luftfilteret  ;) her har du en video av sykkelen og voca voca 50/70 potta. lykke til :)  

Endret av engineraw
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+234981

MRT må ha 115-120 dyse uplombert/effektanlegg. Den bruker mye større dyse enn normalt, akkurat sånn som Yamaha TZR gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...