Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Enkel trim til RIEJU MRT 50


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hvis du kjøper effektanlegg er Leovince V6 og Yasuni Cross anbefalt. Med Leovince har du bunndrag, mens med Yasuni har du toppdrag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det kommer helt an på hva du forventer.

Tror nok det blir slitsomt å kjøre langt med bare Yasuni Cross, da du bare blir liggende å jage turtall.

Har dog ikke prøvd Yasuni Cross.

Tror nok jeg ville ha gått får Leovince.

Lenke til kommentar

Man får verken yasuni cross eller leovince V6 til MRT 50. Man får Turbokit R Cross, Tecnigas Enox og så er det underbody som man ser at er trim mange mil unna. Både Turbokit og Tecnigas bråker mye og er toppdragsanlegg. Om du fjærner plomba i org. anlegg vil den også bråke sinnsykt mye og høres ut som en dårlig smurt motorsag. Men du får ikke det samme kicket fra org. anlegg som du får fra effektanlegg. Jeg tror du burde gå for Turbokit. Du må også dyse opp til 90-95 da. Toppfart er lavhengig i dervinga du har. Jeg tror Rieju hadde 11-52 org. Iallefall det kompisen min sin Rieju hadde. Da vil du få 80-85 km/h. Kanskje 90 om du tyner den.

 

Jeg vil fraråde deg i å fjærne turtallsperra. For du må borre i CDIen for å fjærne den og det koster 4000 kr å kjøpe en ny om du blir tatt for trim.

Lenke til kommentar

Man får verken yasuni cross eller leovince V6 til MRT 50. Man får Turbokit R Cross, Tecnigas Enox og så er det underbody som man ser at er trim mange mil unna. Både Turbokit og Tecnigas bråker mye og er toppdragsanlegg. Om du fjærner plomba i org. anlegg vil den også bråke sinnsykt mye og høres ut som en dårlig smurt motorsag. Men du får ikke det samme kicket fra org. anlegg som du får fra effektanlegg. Jeg tror du burde gå for Turbokit. Du må også dyse opp til 90-95 da. Toppfart er lavhengig i dervinga du har. Jeg tror Rieju hadde 11-52 org. Iallefall det kompisen min sin Rieju hadde. Da vil du få 80-85 km/h. Kanskje 90 om du tyner den.

 

Jeg vil fraråde deg i å fjærne turtallsperra. For du må borre i CDIen for å fjærne den og det koster 4000 kr å kjøpe en ny om du blir tatt for trim.

Lenke til kommentar

kjørte turbokit, 14-48 dreving, og kom opp i 88 på flata... tror det er nåkk så tung dreving da... men anbefaler turbokit potta. hvis den har 88 dyse orginalt, prøv 100-110 dyse i starten, kjørte med 102 og 105 eg ;)

er turbokit potta veldig bråkete, og er det lett å høre at man har tatt ut plomberinga fra den?

Lenke til kommentar

 

kjørte turbokit, 14-48 dreving, og kom opp i 88 på flata... tror det er nåkk så tung dreving da... men anbefaler turbokit potta. hvis den har 88 dyse orginalt, prøv 100-110 dyse i starten, kjørte med 102 og 105 eg ;)

er turbokit potta veldig bråkete, og er det lett å høre at man har tatt ut plomberinga fra den?

 

ja, kan si den bråker en god del mer! se her:

Lenke til kommentar

Det følger og med plombering til turbokit potta, som vil si at den er lovlig med plombering vis du registrerer den med det. å derfor har den har E merket som er greit å ha på potta, vis du foreksepel du blir stoppet..
men den er uten plombering alså, det følger bare med plombering til å sette på.

Endret av marrrius1
Lenke til kommentar

kjørte turbokit, 14-48 dreving, og kom opp i 88 på flata... tror det er nåkk så tung dreving da... men anbefaler turbokit potta. hvis den har 88 dyse orginalt, prøv 100-110 dyse i starten, kjørte med 102 og 105 eg ;)

 

Hvis du bare fikk 88 med 14-48 har du hatt alt for tung dreving og ikke klart å dra ut girene. En kompis sin Rieju MRT uten plombering og 12-52 dreving får 85.

Lenke til kommentar

 

kjørte turbokit, 14-48 dreving, og kom opp i 88 på flata... tror det er nåkk så tung dreving da... men anbefaler turbokit potta. hvis den har 88 dyse orginalt, prøv 100-110 dyse i starten, kjørte med 102 og 105 eg ;)

 

Hvis du bare fikk 88 med 14-48 har du hatt alt for tung dreving og ikke klart å dra ut girene. En kompis sin Rieju MRT uten plombering og 12-52 dreving får 85.

 

Ja, tror og det er fordi den er for tung, skal trimme den igjen til helga, skal prøve 11-48 drev.. får se hva toppfart eg får, hvis speedometeret mitt vil funke riktig :/

dro ut girene allt som gjikk og...

Endret av marrrius1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...