Schreiber Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lekte meg litt med ShareFactory, og vil tro det kan bli meget morsomt å lage filmer fra spill her. Men hvordan kan jeg dele dem med omverdenen? PS4 nekter å laste dem opp til noe som helst annet enn Facebook, og der får jeg bare delt med andre på FB. Hvordan kan jeg f.eks legge ting ut på Youtube? Ser jeg kan kopiere filmen til en USB-enhet, men hvilke er støttet? Å koble til telefonen funket ikke. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) ups Endret 7. oktober 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ka skjer folkens. Hvorfor har vi ikke en egen drive club tråd bare timer før release. Med info om klubb osv..mekk en tråd så vi ikke spammer ned denne. Har ikke du hatt spillet over helga? Kan ikke du lage den? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Ka skjer folkens. Hvorfor har vi ikke en egen drive club tråd bare timer før release. Med info om klubb osv..mekk en tråd så vi ikke spammer ned denne. Dafuq? Hva har denne tråden med Driveclub å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lekte meg litt med ShareFactory, og vil tro det kan bli meget morsomt å lage filmer fra spill her. Men hvordan kan jeg dele dem med omverdenen? PS4 nekter å laste dem opp til noe som helst annet enn Facebook, og der får jeg bare delt med andre på FB. Hvordan kan jeg f.eks legge ting ut på Youtube? Ser jeg kan kopiere filmen til en USB-enhet, men hvilke er støttet? Å koble til telefonen funket ikke. Du må kjøpe en 8GB minnepenn, koble den til slik at ps4 kan formatere den til riktig format, så kan du dra over videoen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Takk, skal prøve det. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Den må være i fat32 format! Dette formaterer du lett via mac eller pc. Det som er problemet derimot er at det tar omtrent 19 år å kompiere filmen over på minnepennen! Det går så tregt at det er til å spy av, for ikke å snakke om at du ikke kan legge det ned, så det jobber i bakgrunnen! Du må sitte å se på den teite overførings streken! Nå skal det sies at de har tenkt å legge til youtube funksjon på neste patch . Satser på at det blir lettere da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå