AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hei, jeg er gutt på 19 år og føler at jeg holder inne altfor mange følelser. Jeg er alltid livlig og sosial og er ganske flink til å skjule følelsene mine Begynner å kjenne at det bare kommer til å sprenge snart. Noen av dere her som vet hva ssom kan hjelpe mot det? Føler at jeg ikke er så veldig langt unna av å bli deprimert. Anonymous poster hash: d99c2...1c3 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Alt under trykk smeller, det er helt sikkert. Hva med å snakke med noen du har tillit til? som Doofen pleier å si : -Løfte jern hjelper mot alt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Alt under trykk smeller, det er helt sikkert. Hva med å snakke med noen du har tillit til? som Doofen pleier å si : -Løfte jern hjelper mot alt. Har ingen jeg kan snakke med det om, har ikke planer om det heller. Født og oppvokst mmed den dumme "ghetto utlending mentalityen" hvor man skal være "mann" og ikke snakke om følelsene sine. Tenkte dere kanskje vet om noe som kan bare få meg til å ikke tenke på tull som følelsene mine hele tiden. Anonymous poster hash: d99c2...1c3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå