Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tau...båt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Du har nok en mening med dette også. Må bare få be om undskyldning for at jeg tenkte at nå har'n sitti for lenge på pub'n og kom til å trøkke ned utløserknappen i det han snubla ut. Men det fikk meg da til å stirre og stirre og lure på hva er det jeg ser på. Det nærmeste jeg kommer er muligens siden på baugen på en båt med uskarpt tau som var uheldig å få fokus i ene enden. Kanskje trenger vi slike en gang i blant som får sånne som meg til å stoppe opp for å prøve å gjette hva jeg ser mens andre i sin stresshverdag ikke har tid til å se på uskarpe bilder, men haster videre til neste. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Du har nok en mening med dette også. Må bare få be om undskyldning for at jeg tenkte at nå har'n sitti for lenge på pub'n og kom til å trøkke ned utløserknappen i det han snubla ut. Men det fikk meg da til å stirre og stirre og lure på hva er det jeg ser på. Det nærmeste jeg kommer er muligens siden på baugen på en båt med uskarpt tau som var uheldig å få fokus i ene enden. Kanskje trenger vi slike en gang i blant som får sånne som meg til å stoppe opp for å prøve å gjette hva jeg ser mens andre i sin stresshverdag ikke har tid til å se på uskarpe bilder, men haster videre til neste. Roar Takk for opmerksomheten og kloke ord, Kneppen. Historien rundt dette bildet vil ta for lang tid og fortelle, men jeg lot nå bildet være på brikka. Kan si så mye at det var en kar som drev med håndspåleggelse og ville jeg skulle kjenne Jesu kraft.....og så Amen. Når jeg så på bildet på maskinen, tenkte jeg utfordring. Hvor i all verden er fokus? Vi fotografer er jo kjent for og både være feilfokuserte og snevre i hva vi har i fokus tll en hver tid, og her er et billedlig eksempel:-) Tenkte på om noen kunne se fokuspunktet og hva dette var. Det er en taubåt:-) fortøyd på Pir 6 i Kristiansand. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Tug eller supply, klart det Bildet føyer seg pent inn blant dine seineste abstraksjoner, les: loddrette streker i merkelige sammenhenger ... Eller er det mulig at mine blå skimter et sinna ansikt bak der? Case closed. Vh. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Tug eller supply, klart det Bildet føyer seg pent inn blant dine seineste abstraksjoner, les: loddrette streker i merkelige sammenhenger ... Eller er det mulig at mine blå skimter et sinna ansikt bak der? Case closed. Vh. Takker for kommentar. Du tok ihvertfall motivet i bakgrunnen, well done:-) Kan ikke minnes eller se noen sinna ansikt, men det kommer jo an på øyet som ser..... Det er jo noe av det fine med denne hobbyen, rom for tolkning. Gate closed:-) Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ps, skulle selvfølgelig har vært " sinna øyne i et ansikt" ... Vh. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Tok den:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg